مسئول گروه جهادی طیبات خبر داد؛

عرضه پوشاک ایرانی اسلامی از سوی ۷۰ غرفه در نمایشگاه «ریحانه»

«محمدزاده» از برگزاری نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی ریحانه با حضور ۷۰ غرفه از عید قربان به مدت ۵ روز در قم خبر داد.
کد خبر: ۶۷۳۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۹ - 16June 2024

عرضه پوشاک ایرانی اسلامی با حضور ۷۰ غرفه در نمایشگاه «ریحانه»به گزارش دفاع‌پرس از قم، «زهرا محمد زاده» مسئول گروه جهادی طیبات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این گروه جهادی به مدت سه سال فعالیت گسترده‌ای در عرصه تولید پوشاک اسلامی ایرانی داشته و اعضای گروه هر کدام از مسوولان دستگاه‌های مختلف، اساتید دانشگاه و فعالان عرصه تولید پوشاک هستند.

وی گفت: گروه جهادی طیبات به دنبال آن است که در کنار تولید پوشاک ایرانی و اسلامی، رویداد‌های تخصصی در این حوزه را نیز دنبال کند؛ این رویداد در قم برای اولین بار سال گذشته برگزار شده و امیدواریم در سال‌های آینده در استان‌های مختلف کشور نیز دنبال شود.

محمدزاده عنوان کرد: رویداد تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی ریحانه ۲۸ خردادماه امسال همزمان با عید قربان تا اول تیرماه به مدت ۵ روز از ساعت ۱۶ تا ۲۳ در مجتمع امام خمینی (ره) در جوار گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) برگزار می‌شود.

وی با اشاره فعالیت ۷۰ غرفه در رویداد ریحانه اضافه کرد: این رویداد قرار نیست در سطح یک بازارچه باشد بلکه تولیدکنندگان حاضر در آن بهترین محصولات خود را در عرصه پوشاک ایرانی اسلامی ارایه می‌کنند؛ ما هم در طراحی و هم در عرصه دوخت آموزش‌های لازم را به علاقمندان برای فعالیت در این حوزه ارائه می‌کنیم تا بازار تولیدات پوشاک اسلامی گسترش یابد.

مسئول گروه جهادی طیبات با بیان اینکه مردم به این نوع پوشاک رویکرد مثبتی دارند افزود: حتی در عرصه تولید و آموزش نیز علاقمند هستند که ورود داشته باشند و ما امیدواریم فروشگاه‌های ثابتی در قم راه اندازی تا از این تولیدکنندگان حمایت شود.

وی بیان داشت: بنا داریم در ماه‌های آینده این نمایشگاه را در استان‌های مازندران، کرمان و بوشهر برگزار کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار