مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

ماموریت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ماهیت حسینی دارد

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: ماموریت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس حرکت در مسیر اندیشه‌ها و آرمان‌های سید و سالار شهیدان و شهدای عالی مقام است.
کد خبر: ۶۷۳۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸ - 16June 2024

ماموریت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ماهیت حسینی دارد/ تبری از مستکبرین باید استمرار داشته باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در اختتامیه همایش بصیرتی فرهنگی کارکنان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان که در حسینیه مجتمع فرهنگی مفتاح برگزار شد، با اشاره به روز عرفه، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های ممتاز این روز آن است که موجب افزایش معرفت و شناخت می‌شود؛ بر همین اساس باید تلاش کرد تا این مهم محقق شود.

وی افزود: در روز غرفه باید فرصت تفکر و اندیشه را برای خود ایجاد کرد و این ضرورت احتیاج آحاد جامعه است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از توان جسمی برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، تصریح کرد: شهدا و جامعه ایثارگری افرادی بودند که جسم را در خدمت روح، فکر و جان خود بکار گرفتند و از یک نقطه آغاز کردند و به قله که همان کمال و پیشرفت است، رسیدند که این روند باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ادامه داد: جرم و جنایتی که امروز در غزه اتفاق می‌افتد وجدان‌ها را دردمند کرده است. ابراز تنفر از ظلم و ظالم باید به صورت مستمر ادامه داشته باشد و به صراحت اعلام شود که ما طرفدار مظلوم و دشمن ظالم هستیم.

سردار یوسفعلی‌زاده با تبیین چرایی تاسیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بیان داشت: باید پی به ماهیت و عظمت مأموریت خود که در مسیر اندیشه‌ها و آرمان‌های سید و سالار شهیدان و شهدای عالی مقام است، حرکت کنیم.‌

وی گفت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون جریانی دائما پیگیر است ختم انقلابی‌گری را اعلام کند تا مردم از اصول و مبانی انقلاب فاصله بگیرند.

این مسئول تاکید کرد: عده‌ای دائما به دنبال القای این شبهه هستند که دشمنی وجود ندارد تا جریان مقاومت را تضعیف کنند؛ بر همین اساس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ادارات‌کل وظیفه دارند تا پرچم ارزش‌ها دفاع مقدس و مقاومت که حاصل خون هزاران شهید و پایمردی جامعه ایثارگری و خانواده‌های آن‌ها است در اهتزاز نگه دارند و نگذارند حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مغفول بماند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با تأکید بر اینکه گلزارهای شهدا محل معرفت‌افزایی است و باید با آن‌ها ارتباط برقرار کنیم، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به حفظ گنجینه عظیم دفاع مقدس تاکید دارند و ما که سرباز ولایت هستیم باید برای اجرای این فرمان از هیچ تلاش دریغ نکنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها