مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی مطرح کرد؛

پیروزی ملت ایران در جهاد سیاسی با حضور حداکثری در انتخابات

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: ملت ایران اسلامی خدمتگزاری صادق، سالم، صالح، باوفا و پای کار می‌خواهند؛ بر همین اساس در انتخابات پیش رو باید با دقت نظر و با حضور حداکثری، فرد اصلح را که فکر و اندیشه‌اش نزدیک به اندیشه شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی است انتخاب کرد تا در جهاد باشکوه سیاسی همچون سایر عرصه‌های جهادی پیروز شویم.
کد خبر: ۶۷۵۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵ - 27June 2024

انتخاباتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، در آستانه فرارسیدن اربعین شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهانش، نشست بصیرتی یادبود شهدای خدمت با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، مسئولین محلی و قشر‌های مختلف مردم در یادمان شهدای گمنام بوستان ارغوان نیشابور برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این مراسم اظهار داشت: کاروان حماسه‌سازان عزت و شرف و همچنین مجاهدان راه خدا نستوه و باشکوه در عرصه‌های ادای تکلیف در بستر زمان مردانه پیش می‌روند.

وی افزود: صفحات تاریخ پر است از رشادت‌ها و حماسه‌سازی‌های ایثارگران و دلاورمردانی که برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی جان در طبق اخلاص گذاشتند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و نام شهیدان به‌خصوص شهید جمهور، ادامه داد: این مرد بزرگ خستگی را خسته کرده بود چراکه برای رضا خدا قیام کرده بود و خستگی را نمی‌شناخت.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کارنامه ایثارگری شهرستان نیشابور در طول حیات پربرکت انقلاب اسلامی، تصریح کرد: شهدای بلند آوازه دیار سلسله الذهب، مردم خراسان را روسفید کرد و حماسه‌آفرینی‌ها و رزم بی‌امان رزمندگان این خطه از استان پهناور خراسان در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم زبانزد بود.

سردار یوسفعلی‌زاده در ادامه با تاکید بر اینکه شهدا جاذبه دارند و آحاد جامعه را دور شمع وجود خود جمع می‌کنند: یادآور شد: مردم باید قدردان شهدا باشند. اسلام، انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی پشتوانه‌های قوی و مستحکمی دارند و علی‌رغم همه بدخواهی‌ها، کینه‌توزی‌ها و همچنین ظلم و ستم ستمگران با اقتدار و قدرت به پیش می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: امسال وارد ۴۶ سالگی عمر پربرکت انقلاب اسلامی شده‌ایم. عناصر قدرت‌ساز، پیروزی‌آفرین و افتخارآفرینی هستند که باعث شده انقلاب اسلامی به کوری چشم دشمنان بماند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در ادامه به تبیین عوامل پیروزی‌آفرین ملت همیشه در صحنه کشورمان پرداخت و گفت: اولین عامل، پایبندی بی‌چون و چرا و بااخلاص و بایقین به وعده‌های تخلف‌ناپذیر الهی است. ملت ایران اسلامی به وعده‌های خدا مومن است و انقلاب اسلامی این رویکرد بزرگ را اثبات کرد که مردم بر اساس دین خدا زندگی می‌کنند.

این مقام مسئول بیان داشت: امروز در غزه همین عنصر، پیروزی‌آفرین است. مستکبرین عالم به کودکشان صهیونیست کمک می‌کنند، اما ذلت و خفت از آن رژیم اشغالگر قدس و پیروزی از آن مردم مقاوم غزه و فلسطین است.

سردار یوسفعلی‌زاده ادامه داد: عنصر دوم جهاد همه‌جانبه و رزم بی‌امان و حضور موثر در همه میدان‌ها است. مردم ایران اسلامی اهل بی‌وفایی و راحت‌طلبی نیستند و هرکجا تکلیفی آنها را به خود فراخواند آنجا حاضر می‌شوند.

وی افزود: شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری جهاد سیاسی عظیمی است که برای احقاق حق، تعیین سرنوشت و ادای تکلیف پیش روی ما است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با بیان اینکه جبهه مقاومت پایبند به جهاد مبارک و مقدسی است که در برابر دشمنان خدا گشوده شده است، عنوان داشت: عنصر دوم پیروزی‌آفرین تمسک به ولایت است. آنچه امروز موجب پیروزی و موفقیت ملت ایران اسلامی در میدان‌های مختلف شده فرمانبرداری و اطاعت خالصانه و صادقانه از رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌عنوان ولی خدا، جانشین رسول گرامی اسلام (ص) و نائب امام زمان (عج) است. پیروزی جبهه مقاومت و بسیج مستضعفان در عرصه‌های مختلف هم به دلیل تبعیت محض از ولایت است.

این مقام مسئول تاکید کرد: ملتی که محور انسجام و اتحاد برای یکپارچگی و حرکت در لبه نبرد با دشمن را ندارد هرگز موفق نخواهد بود. 

سردار یوسفعلی‌زاده با تاکید بر اینکه ثبات قدم به مردم عزت می‌دهد، گفت: تکلیف سنگینی بواسطه انتخابات پیش روی ما است. رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان اخیر خود مشارکت حداکثری در این حرکت ملی و انتخاب اصلح که را که تکلیفی غیرقابل اجتناب است، ضروری دانستند.

وی با بیان اینکه قدرشناسی از شهدا، رهروی راهشان را می‌طلبد، ابراز داشت: ملت ایران اسلامی خدمتگزاری صادق، سالم، صالح، باوفا و پای کار می‌خواهند؛ بر همین اساس در انتخابات پیش رو باید با دقت نظر و با حضور حداکثری، فرد اصلح را که فکر و اندیشه‌اش نزدیک به اندیشه شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی است انتخاب کرد تا در جهاد باشکوه سیاسی همچون سایر عرصه‌های جهادی پیروز شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار