رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات البرز خبر داد؛

16 تیر آخرین مهلت ثبت نام موکب‌های البرزی

«اسلامخواه» گفت: علاقه‌مندان به برپایی موکب در ایام اربعین امسال تا ۱۶ تیر فرصت دارند در سامانه موکب‌داری ثبت‌نام کنند.
کد خبر: ۶۷۶۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳ - 02July 2024

16 تیرماه آخرین مهلت ثبت نام موکب‌های البرزیبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، «علی اسلامخواه» رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علاقه‌مندان به برپایی موکب در ایام اربعین ۱۴۰۳ تا اول محرم فرصت دارند در سامانه موکب‌داری ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به تراکم مواکب در شهر‌های مقدس عراق و لزوم ساماندهی مواکب ایرانی، گفت: برای متقاضیان جدید برپایی موکب، پروانه فعالیت فقط در قرارگاه‌های مرزی صادر خواهد شد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز، ادامه داد: عملیات ارسال تجهیزات و اقلام موکب‌ها از ۲۰ محرم آغاز و تا ۱۵ صفر از مرز‌های شلمچه، مهران و خسروی انجام خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اینکه موکب‌داران می‌توانند پروانه موکب‌داری را از طریق سامانه موکب داری به نشانی mokeb.atabat.org دریافت کنند، ادامه داد: حضور پزشک عمومی، پرستار، راه‌اندازی بخش راهنمای زائر و امور گمشدگان، مستندساز و روحانی از جمله الزام‌های اسکان مواکب در اربعین امسال است.  

اسلام‌خواه خاطرنشان کرد: همچینین علاقه‌مندان برپایی مواکب تخصصی باید ابتدا از کمیته تخصصی مربوط به رشته فعالیت خود در ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع)، تأییدیه لازم را دریافت کنند سپس در سامانه ویژه موکب‌داری ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار