به مناسبت روز جانباز انجام گرفت؛

آیین تجلیل از جانبازان کرمانشاه برگزار شد

آیین تجلیل از جانبازان استان کرمانشاه در مجتمع فرهنگی ورزشی قمر بنی هاشم(ع) شهر کرمانشاه با حضور استاندار برگزار شد.
کد خبر: ۸۲۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷ - 12May 2016

آیین تجلیل از جانبازان کرمانشاه برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، آیین تجلیل از جانبازان استان کرمانشاه در مجتمع فرهنگی ورزشی قمر بنی هاشم(ع) شهر کرمانشاه با حضور استاندار و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.

براساس این گزارش، خانوادههای جانبازان و ایثارگران، فرماندهان نظامی و انتظامی، روحانیان، بسیجیان، یادگاران هشت سال دفاع مقدس، جانبازان و ایثارگران سرافراز و خانوادههای آنان در این مراسم حضور داشتند.

اسدالله رازانی، استاندار و حجتالاسلام هادی عسگری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در مراسم یاد شده به بیان جملاتی در مورد جایگاه والای جانبازان و تقدیر از صبوری خانوادههای جانبازان پرداختند.

اجرای دفنوازی توسط گروه هنری هنرمندان استان در آیین تجلیل از جانبازان استان کرمانشاه و تجلیل از جانبازان و خانوادههای آنان در این مراسم انجام گرفت و یک مسابقه فرهنگی نیز برای شرکتکنندگان در این مراسم به اجرا درآمد که جوایزی به قید قرعه به حاضران اهدا شد.

گفتنی است، استان کرمانشاه با تقدیم 9800 شهید و دهها هزار جانباز، ایثارگر و آزاده دین خود را به انقلاب ادا کرده است و مردم این دیار همواره در عرصههای مختلف حافظ و پاسدار انقلاب و ولایت فقیه بودهاند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار