نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری:

خدمتی که جانبازان به دین کردند تا ابد ماندگار است

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در جمع جانبازان شهرکردی عنوان کرد: خدمتی که جانبازان به دین و کشور کردند تا ابد ماندگار است.
کد خبر: ۸۲۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱ - 12May 2016

خدمتی که جانبازان به دین کردند تا ابد ماندگار است

به گزارش دفاع پرس از چهارمحال و بختیاری، همزمان با سالروز ولادت بزرگ جانباز کربلا، حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام، آئین تجلیل از جانبازان شهرستان شهرکرد با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مشاور معاون رییس جمهور، مدیرکل بنیادشهید و امورایثارگران و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز، حضور در محضر جانبازان را توفیق الهی دانست و گفت: جانبازان از محضر حضرت باری تعالی نمره و درجه و مدال جانبازی گرفته اند.

وی خطاب به جانبازان، افزود: چه دیگران بدانند، چه ندانند، چه قدر شما را بدانند و چه ندانند، چه به شما سر بزنند و چه نزنند، چه خدمت شما باشند و چه نباشند؛ واقعیت تغییر نمی کند و شما نمره خود را از خداوند متعال گرفته اید.

نکونام تصریح کرد: مسئولین هر کاری برای ایثارگران بکنند، خدمت به خود کردهاند و با خدمت به این عزیزان به خود نمره داده اند.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: خدمتی که جانبازان به دین و کشور ارائه دادند تا ابد ماندگار است و جانبازان باید تلاش کنند هر روز بر نمره جانبازی خود بیفزایند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با تاکید بر اینکه جانبازان به همان هدفی که برای آن جانبازی کرده اند بمانند، اظهار داشت: اراده جانبازان ماندگار است، چرا که آنان برای بقای نظام و انقلاب عضوی از بدن خود را هزینه کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: همان گونه که حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام به دشمن اطمینان نکرد، امروز ما نیز به این بصیرت نیازمندیم و جامعه ما باید آگاه باشد و نسبت به توطئه های دشمن که می خواهد بین ملت و ولایت جدایی بیاندازد بیدار باشد.

نکونام به وظایف جانبازان در این زمان اشاره کرد و افزود: جانبازان باید بصیرت را به دیگران تزریق کنند و خط و هدایت به جامعه ببخشند.

قدرت الله رییسی مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران نیز قبل از سخنان نماینده ولی فقیه، ضمن خیر مقدم و تبریک روز جانباز به نامگذاری سال 95 با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل توسط رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: بنیاد شهید و امورایثارگران نیز تمام تلاش خود را برای تحقق فرمایش مقام عظمای ولایت بکارخواهد گرفت و سه رویکرد توانمندسازی ایثارگران، ارتقای بهره وری و توسعه فرهنگی را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

در ادامه فریدون فریدونی مشاور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امورایثارگران با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: کلمه جانباز، کلمه مقدسی است و مردانگی می خواهد تا بتوان به این کلمه مقدس رسید.

وی افزود: وقتی در مقابل جانبازان قرار می گیرم احساس حقارت می کنم و از حضور در جمع این عزیزان روحیه می گیرم.

مشاور معاون رییس جمهور، تولید فکر را یکی از اجزای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: جانبازان و ایثارگران نیز با روش و منش خود در تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب قدم موثری بر خواهند داشت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار