مدیرکل بنیاد شهید زنجان:

تجلیل از جانبازان و ایثارگران چهره مردمی گرفته است

علی کاظمی با تاکید بر لزوم حفظ و نگهداری ارزش‌های انقلاب اسلامی، گفت: تجلیل از جانبازان و ایثارگران چهره مردمی به خود گرفته است.
کد خبر: ۸۲۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳ - 12May 2016

تجلیل از جانبازان و ایثارگران چهره مردمی گرفته است

به گزارش خربرگزاری دفاع پرس از زنجان، علی کاظمی مدیرکل بنیاد شهید زنجان در مراسم جشن «علمداران ایثار» اظهار کرد: برنامههای تجلیل از ایثارگران و جانبازان چهره مردمی به خود گرفته است؛ در همه برنامههای محلی و برنامههای برگزار شده در مناسبتهای گوناگون و نیز هیئتهای مذهبی اقدامات خوبی در راستای بزرگداشت مقام جانباز و ایثارگر به عمل میآورند.

وی با در ادامه با اشاره به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم تصریح کرد: در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی باید خانوادههای رزمندگان و شهدای هشت سال جنگ تحمیل در کنار عموم مردم با حفظ ارزشهای انقلاب و اسلام تلاش کنند.

کاظمی به برگزاری مراسم بزرگداشت مقام شامخ جانبازان و ایثارگران در زنجان اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم با برگزاری مراسم مختلف در مناسبهای گوناگون در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و نیز بزرگداشت جانبازان و ایثارگران اقدام شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان به دیدار خانوادههای شهید، جانباز و ایثارگر با نماینده ولیفقیه استان زنجان اشاره کرد و افزود: در این دیدار هر یک از خانوادههای شهید و ایثارگران و جانبازان باری دیگر با آرمانهای شهدا تجدید بیعت کردند.

وی با اشاره به لزوم برطرف کردن مشکلات رزمندگان و خانوادههای شهدا گفت: مرکز ارتباطات مردمی بنیاد شهید در راستای رسیدگی به امور خانوادههای شهید، جانبازان و ایثارگران وسیله ارتباط تلفنی را فراهم کرده است که آنها میتوانند با شمارهگیری 1616 در راستای برطرف کردن مسائل و مشکلات خود با مسؤولان مربوطه ارتباط برقرار کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان بیان کرد: هر یک از نهادهای استان زنجان باید با برگزاری مراسم گوناگون در راستای بزرگداشت مقام جانبازان و ایثارگران و نیز گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اقدامات لازم را انجام دهند.

گفتنی است؛ این مراسم با همکاری شهرداری و شورای شهر زنجان در سالن هلال احمر زنجان برگزار گردید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار