استاندار یزد:

«خدمت به مردم» به عنوان گفتمان دولت شهید آیت رئیسی ادامه خواهد داشت

«فاطمی» گفت: بدون تردید «خدمت به مردم» و «ولایت مداری و تبعیت محض از رهبر معظم انقلاب اسلامی» به عنوان گفتمان‌ اصلی دولت سیزدهم و آرمان‌های شهید آیت الله رئیسی همچنان ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۶۶۸۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۱ - 23May 2024

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، فرماندهان و معاونان نیروهای مسلح استان به منظور عرض تسلیت شهادت آیت الله رییسی و همراهان گرامی ایشان با استاندار یزد دیدار کردند.

«مهران فاطمی» استاندار یزد در این دیدار ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت آیت الله رئیسی، از ابراز همدردی و تشریک مساعی نیروهای مسلح استان در مراسم بزرگداشت رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان قدردانی کرد.

مهران فاطمی نیروهای مسلح را پشتیبان قوی و مستحکم دولت سیزدهم در دوران حضور شهید آیت الله رئیسی دانست و اظهار داشت: بسیاری از توفیقات دولت مرهون زحمات و پشتیبانی نیروهای مسلح در اقصی نقاط کشور بوده است.

وی با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی همواره قدر نیروهای مسلح را می‌دانست و امنیت را می‌شناخت، گفت: یکی از توصیه‌های مکرر ایشان به استانداران کشور، هماهنگی، همراهی و حمایت از این رکن مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

استاندار یزد با اشاره به ارادت و علاقه شدید شهید آیت الله رئیسی به یزد و یزدی‌ها، تصریح کرد: ایشان در نشست‌ با استانداران با تاکید بر رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم، شخصا قیمت کالاهای اساسی در برخی استان‌ها را مورد بررسی قرار می‌دادند.

وی در ادامه با بیان اینکه در طول تاریخ جمهوری اسلامی هیچگاه «میدان» و «دیپلماسی» به اندازه دوران مسئولیت شهید امیر عبداللهیان هماهنگ نبوده است، گفت: بهره‌گیری از دیپلماسی خارجی برای تقویت روابط اقتصادی به عنوان یکی از راهبردهای رهبر معظم انقلاب طی این سه سال با جدیت دنبال شد.

فاطمی در پایان خاطرنشان کرد: بدون تردید «خدمت به مردم» و «ولایت مداری و تبعیت محض از رهبر معظم انقلاب» به عنوان گفتمان‌ اصلی دولت سیزدهم و آرمان‌های شهید آیت الله رئیسی همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار