با حضور فرمانده کل ارتش؛

مراسم گرامیداشت سالروز اعطای نشان فداکاری فرماندهی معظم کل قوا به ارتش برگزار شد

مراسم گرامیداشت سالروز اعطای نشان فداکاری فرماندهی معظم کل قوا به ارتش عصر امروز در دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار و از سوی سرلشکر موسوی، نشان فداکاری به خانواده‌های شهیدان هداوندمیرزایی، ادبیان، تهمتن و میرزایی اهدا شد.
کد خبر: ۶۷۳۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۶ - 15June 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، به مناسبت فرا رسیدن ۲۶ خرداد، مراسم گرامیداشت سالروز اعطای پرچم و نشان توسط فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) به ارتش جمهوری اسلامی ایران و یادواره ۱۱۸۴ شهید دانش‌آموخته دانشگاه افسری امام علی (ع) عصر امروز (شنبه) در این دانشگاه برگزار شد.

مراسم سالروز اعطای نشان فداکاری فرماندهی معظم کل قوا به ارتش برگزار شد

در این مراسم امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش، امیر سرتیپ دوم «علی مهدوی» فرمانده دانشگاه افسری امام علی (ع) و جمعی از فرماندهان دانشگاه‌های نیرو‌های مسلح حضور داشتند.

در پایان این مراسم به خانواده معظم چهار تن از شهدای ارتش و دو نفر از پیشکسوتان و فرماندهان دوران دفاع مقدس نشان فداکاری اهدا شد.

بر این اساس و برابر تصویب «شورای عالی نشان‌ها» در ارتش، به‌پاس رشادت و مدیریت جهادی در صحنه‌ها و برهه‌های سرنوشت‌ساز دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس و ایثار و بذل جان در اعتلای ایران سربلند اسلامی، نشان فداکاری توسط فرمانده کل ارتش به خانواده‌های شهیدان حسن هداوندمیرزایی، حسین ادبیان، مهدی تهمتن و سید علی‌اکبر میرزایی و نیز امیر سرتیپ جانباز فرض‌الله شاهین‌راد و امیر سرتیپ دوم جانباز مسعود بختیاری که در خط مقدم دفاع از استقلال، تمامیت ارضی و نظام مقدس جمهوری اسلامی در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و سال‌های پس از آن، مومنانه و مردانه ایستاده‌اند، اهدا شد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها