نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌ غربی:

مردم با مشارکت در انتخابات صالح‌ترین فرد را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند

حجت‌الاسلام «قریشی» گفت: مردم با مشارکت در انتخابات، صالح‌ترین و مدیرترین شخص را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند تا دل رهبری و روح شهدا شاد شود.
کد خبر: ۶۷۳۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۶ - 16June 2024

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمهدی قریشی»‌ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌ غربی امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس جدید ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات آذربایجان‌ غربی، با تبریک دهه نخست ذی‌الحجه و با اشاره به مسئله مهم انتخابات پیش‌رو اظهار داشت: امید است که انتخابات خوبی در کشور انجام شود و صالح‌ترین و مدیرترین شخص برای ریاست جمهوری انتخاب شده تا دل رهبری و روح شهدا شاد شود.

وی با تقدیر از زحمات چندین ساله رئیس ستاد عتبات عالیات استان تصریح کرد: «سیدحسن حسینی» تلاش و مجاهدت‌های فراوانی را در این مسیر انجام دادند و امید است که این تلاش‌ها و زحمات، ذخیره آخرت برایشان باشد و بی‌تردید در روز قیامت ائمه‌اطهار (ع) نظر لطفشان را بر کسی که در این راه خدمت کرده است، عنایت می‌کنند.

امام جمعه ارومیه در ادامه با اشاره به اینکه توجه به اهل‌بیت (ع) و پذیرش ولایت آنها از نعمت‌های بی‌بدیل و بزرگترین نعمت خداوند متعال است گفت: حضرت امیرمؤمنان (ع) در نهج البلاغه فرمود هیچ کس نمی‌تواند در بهشت قدم بگذارد مگر اینکه اهل‌ بیت (ع) را شناخته و ائمه نیز او را بشناسد و هیچ کس نیز به جهنم وارد نمی‌شود مگر کسانی که اهل‌ بیت (ع) را انکار کنند و ائمه نیز آنها را انکار می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌ غربی بیان داشت: در بین اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، امام حسین (ع) جایگاه ویژه‌ای به جهت شهادت مظلوم‌گونه اش دارد و در کتاب «کامل‌الزیارات» که از کتب کامل شیعه است، امام صادق (ع) فرمود همانا کسی که برای امام حسین (ع) عزادار باشد و گریه کند سیدالشهدا (ع) بر او نظر لطف کرده و از خداوند برای چنین عزاداری طلب مغفرت می‌کند و نه تنها خود است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار