پزشکیان: جهان مدعی حقوق بشر، چشم و گوش خود را به روی جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه بسته است

رئیس جمهور گفت: رسانه‌های جهان امروز در برابر این همه جنایتی که در غزه اتفاق می‌افتد و رژیم صهیونیستی با بمب و موشک زن و بچه و پیر و جوان فلسطینی را به خاک و خون می‌کشد، اما جهان مدعی حقوق بشر، چشم و گوش خود را به روی این همه جنایت بسته است.
کد خبر: ۶۹۰۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۴ - 11September 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، رئیس جمهور روز چهارشنبه در دیدار با ایرانیان مقیم عراق در محل رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد، افزود: وقتی اتفاق کوچکی در کشور ما رخ می‌دهد همه رسانه‌های جهان به کار می‌افتند و به سرعت حقوق بشر را در ایران زیر سوال می‌برند در حالی که امروز در برابر این همه جنایتی که در غزه اتفاق می‌افتد و رژیم صهیونیستی با بمب و موشک زن و بچه و پیر و جوان فلسطینی را به خاک و خون می‌کشد، اما جهان مدعی حقوق بشر، چشم و گوش خود را به روی این همه جنایت بسته است.

به گفته وی، دنیا نه تنها در برابر توقف این جنایت‌ها کمکی نمی‌کند بلکه ارتکاب این جنایت‌ها را توسط رژیم صهیونیستی دفاع از خود می‌نامد.

رئیس جمهور تاکید کرد که روندی را که دنیا در قبال جنایات در غزه در پیش گرفته، جوانمردی و مردانگی را قربانی می‌کند.

وی یکی از اسباب جنایت پیشگی رژیم صهیونیستی نبود وحدت و انسجام در میان جهان اسلام دانست و گفت: اگر رژیم صهیونیستی امروز جرات می‌کند تا یک میلیون و نیم انسان مسلمان را در غزه به خاک و خون بکشد برای این است که کشور‌های مسلمان فقط نظاره گر هستند.

پزشکیان با اشاره به وجود تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران و وجود مشکلات در داخل گفت که با وحدت و انسجام و همدلی و عمل کردن به آموزه‌های دینی می‌توانیم از مشکلات عبور کنیم.
انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار