رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر مازندران تاکید کرد؛

لزوم ساماندهی 1700 گروه امر به معروف و نهی از منکر در مازندران

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت: امسال باید یک‌هزار و 700 گروه از سوی شورای امر به معروف در سطح استان سازماندهی شود.
کد خبر: ۸۰۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶ - 03May 2016

لزوم ساماندهی 1700 گروه امر به معروف و نهی از منکر در مازندران

به گزارش دفاع پرس از مازندران، صبح امروز اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر مازندران با حجتالاسلام ستار علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در محل این ادارهکل دیدار کردند.

غلامرضا فیاض رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر مازندران در این دیدار با تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع)، اظهار کرد: اوقاف مازندران در اجرای برنامه های امر به معروف و نهی از منکر اقدامات خوبی در ادارات و سطح بقاع متبرکه انجام داده است.

غلامرضا فیاض با بیان اینکه برای سال جاری در استان باید یک هزار و 700 گروه از سوی شورای امر به معروف و نهی از منکر سازماندهی شود، افزود: برای حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر نیازمند قانون قوی هستیم.

وی بر تقویت اجرای برنامه های شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات مازندران تاکید کرد و ادامه داد: در اجرای برنامههای فرهنگی و مذهبی شورای امر به معروف و نهی از منکر نیازمند حمایت جدی مسئولان استانی و شهرستانی هستیم.

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت: ادارات و دستگاههای دولتی نقش مهمی در اجرای برنامهها و پیاده سازی اهداف شورای امر به معروف و نهی از منکر دارند.

 حجتالاسلام ستار مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران نیز در این دیدار با بیان اینکه تأکید آیههای قرآن بر امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: تعطیل کردن امر به معروف و نهی از منکر از اهداف و خواسته های دشمن است.

حجتالاسلام علیزاده با تأکید بر اینکه افراد انقلابی باید در مسیر امر به معروف و نهی از منکر پیشگام باشند، افزود: رهبر معظم انقلاب بر انقلابی بودن تأکید داشتند و با توجه به فرمایشات معظم له روحیه انقلابی در جامعه باید پدیدار شود.

وی روحیه انقلابی را از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: باید در حوزه امر به معروف و نهی از منکر آسیبهای جامعه شناسایی و اقدام های اثرگذار در این راستا برنامه ریزی شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار