شهریار بحرانی در گفت‌وگو با دفاع مقدس مطرح کرد

سینمای دفاع مقدس نیازمند هم‌اندیشی در عرصه پیش‌ تولید و محتوا است

کارگردان سینما گفت: سخن گفتن از سینمای دفاع مقدس و تعریف مشخص از سینمای دینی نیازمند هم اندیشی و تشکیل اتاق فکر در عرصه پیش تولید و محتوا است.
کد خبر: ۲۱۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹ - 11June 2014

سینمای دفاع مقدس نیازمند هم‌اندیشی در عرصه پیش‌ تولید و محتوا است

شهریار بحرانی کارگردان مطرح سینما در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس، در آستانه برگزاری اولین نشست آینده نگری سینما و هنرهای نمایشی دفاع مقدس که از سوی سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس برگزار میشود، اظهار کرد: بهترین نوع نگاه در عرصه آینده نگری سینمای دفاع مقدس توجه به بیانات مقام معظم رهبری در عرصه هنر، سینما و دفاع مقدس است.

وی با تاکید بر توجه بیش از پیش به سخنان مقام معظم رهبری در حوزه سینما خاطرنشان کرد: نظرات مقام معظم رهبری در آینده نگری سینما باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

کارگردان فیلم سینمایی مریم مقدس در ادامه اذعان کرد: سخن گفتن از سینمای دفاع مقدس و تعریف مشخص از سینمای دینی به هم اندیشی و اتاق فکر نیاز دارد.

بحرانی با انتقاد از رویکرد سطحی نگری در سینما دفاع مقدس خاطرنشان کرد: سینما عرصهای است که نیازمند برنامه ریزی دقیق در عرصه پیش تولید و محتوا است.

وی مهمترین بخش برای آینده نگری در عرصه سینما را تشکیل اتاق فکرهای مستمر دانست و افزود: مراکز مختلف باید با تشکیل جلسات مستمر از صاحب نظران متعهد در قالب اتاق فکر استفاده کند.

 کارگردان فیلم سینمایی مریم مقدس در پایان گفت: همه اقدامات ستادی و فکری قبل از اقدامات سینمای باید صورت بگیرد و پس اجرای این اقدامات باید به سراغ موضوعاتی همچون جشنوارهها برویم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار