دقیقی به دفاع مقدس خبر داد

همکاری با سازمان سینمایی دفاع مقدس برای ساخت فیلم "تا آمدن احمد"

کارگردان فیلم سینمایی بزرگ مرد کوچک گفت: فیلم تا آمدن احمد موقعیت دراماتیک بسیار خوبی دارد چرا که موضوع آن مربوط به یکی از اتفاقات مهم دفاع مقدس در جزیره خارک است.
کد خبر: ۲۱۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۹ - 16June 2014

همکاری با سازمان سینمایی دفاع مقدس برای ساخت فیلم

صادق دقیقی کارگردان سینما، در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس از همکاری با سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس برای آغاز ساخت پروژه سینمایی "تا آمدن احمد" خبر داد.

وی گفت: پروژه "تا آمدن احمد" فیلمی است که تحت عنوان "بهار در پاییز" از وزارت ارشاد اسلامی مجوز ساخت دریافت کرده است و ما در پی تغییر نام آن به " تا آمدن احمد" هستیم.

کارگردان فیلم سینمایی بزرگ مرد کوچک اظهار کرد: فیلم تا آمدن احمد موقعیت دراماتیک بسیار خوبی دارد چرا که موضوع فیلم مربوط به یکی از اتفاقات مهم دفاع مقدس در جزیره خارک میباشد.

دقیقی خاطرنشان کرد: به دلیل موقعیت استراتژیک جزیره خارک در اقتصاد ایران، در جنگی که 2800 روز به طول انجامید 2840 بار مورد بمباران موشکی رژیم بعثی عراق قرار گرفت.

کارگردان فیلم سینمایی بزرگ مرد کوچک اذعان کرد: سینما برای به نمایش گذاشتن دلاوریهای مردم جزیره خارک وظیفه بزرگی بر عهده دارد چرا که اگر مردم خارک در مدت دفاع مقدس ایستادگی نمیکردند ما به هیچ وجه نمیتوانستیم نفت کشور را صادر کنیم.

وی با انتقاد از برخی ارگانها به دلیل عدم حمایت از سینمای دفاع مقدس اظهار کرد: برخی از مسئولین با آگاهی از عظمت دفاع مقدس و تاثیرات آن در فرهنگ ملی هیچ حمایتی جهت رشد سینمای جنگ انجام نمیدهند.

کارگردان فیلم سینمایی بزرگ مرد کوچک ادامه داد: ما برای انجام پروژههای با برخی مسئولین صحبتهای داشتیم اما متاسفانه قولهای آنها فقط در حد شعار است چرا که فقط در هفته دفاع مقدس حاضر به صحبت کردن از جنگ هستند و پس از آن همه وعدههای را که دادهاند را فراموش میکنند.

دقیقی در پایان گفت: اگر هیچ دستگاهی از سینمای دفاع مقدس حمایت نکند ما با قرض و وام به راهمان ادامه میدهیم، مردم خارک بر گردن همه مردم ایران حق بزرگی دارند چرا که بخشی اقتصاد دوران دفاع مقدس بر عهده آنها بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار