امیر یاری در گفت‌وگو با دفاع مقدس عنوان کرد:

از تمامی کارگردان ها برای همکاری مشترک دعوت می کنیم

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: ما از همه کارگردانان سینما دعوت می‌کنیم برای ثبت و ضبط رشادت‌های هوانیروز آمادگی لازم را داریم.
کد خبر: ۲۳۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸ - 10July 2014

از تمامی کارگردان ها برای همکاری مشترک دعوت می کنیم

امیر هوشنگ یاری فرمانده هوانیروز ارتش در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس ضمن اشاره به آثار سینمایی تولید شده درباره نقش هوانیروز در دفاع مقدس، اظهار کرد: هوانیروز در دفاع مقدس نقش زیادی ایفا کرده است که متاسفانه کمتر به آن پرداخته شده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: کار و تخصص من فیلم سازی نیست بلکه وظیفه ما جنگیدن و آموزش دادن و کارهای دیگری است پس عزیزان و کارگردانانی که رشادتها و دلاوریهای هوانیروز در دفاع مقدس را دیدهاند باید برای ثبت و ضبط این رشادتها پای کار بیایند.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با تایید برخی آثار سینمایی ساخته شده برای نمایش نقش هوانیروز در دفاع مقدس، اذعان کرد: از قول ما به دستاندرکاران سینما سلام برسانید و بگوید هوانیروز از کارگردانان برای ثبت رشادتهای هوانیروز در دفاع مقدس دعوت میکند.

امیر یاری گفت: مجموعه هوانیروز  چون ماموریتهای متنوعی در دفاع مقدس  داشته است ظرفیت زیادی برای آثار سینمایی دارد، مطمئن باشید ما آمادگی لازمه را برای همکاری با هر کارگردانی که در این عرصه ورود کند را خواهیم داشت.

وی با ابراز همکاری با همه دغدغهمندان این عرصه تصریح کرد: ما از همه کارگردانان سینما دعوت میکنیم برای ثبت و ضبط رشادتهای هوانیروز آمادگی لازم را داریم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار