محمدرضا شفیعی به دفاع مقدس خبر داد

حضور مهدی پاکدل در سریال "کیمیا" قطعی شد

تهیه کننده مجموعه تلویزیونی کیمیا گفت: برای اجرای نقش پیمان در مجموعه کیمیا با مهدی پاکدل به توافق رسیدیم و قرار است او در این نقش حضور داشته باشند.
کد خبر: ۲۱۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰ - 18June 2014

حضور مهدی پاکدل در سریال

محمدرضا شفیعی تهیه کننده سینما و تلویزیون در گفتو گو با خبرنگار ما با اشاره به اتمام ۵۰ درصدی سریال دفاع مقدسی کیمیا تا به امروز اظهار کرد: با گذشت ۸ ماه از کار فیلم برداری مجموعه تلویزیونی "کیمیا" که به حوادث خرمشهر در دفاع مقدس میپردازد ۵۰ درصد فیلم برداری آن به پایان رسیده است.

وی در ادامه گفت: بخش مهم فیلم برداری که مربوط به حمله ارتش رژیم بعثی عراق به خرمشهر و اتفاقاتی است که در پی مقاومت مردم و رزمندگان صورت میگیرد فیلم برداری شده است.

تهیه مجموعه تلویزیونی کیمیا خاطر نشان کرد: صحنههای قبل خرمشهر از انقلاب مجموعه فیلم برداری شده که بخش مهم از آن را مجبور به بازسازی شهر شدیم، ما برای به تصویر کشیدن این برهه از زمان خرمشهر ۴۰ درصد بازسازی لوکیشن انجام دادهایم که در پی آن بخش مهمی از ساختمانها را بازسازی کردیم.

شفیعی گفت: در حال حاضر گروه فیلم برداری برای تصویر برداری اتفاقات قبل از انقلاب در تهران به سر میبرند.

وی در ادامه با اعلام خبر روی صحنه رفتن خانم نیکی کریمی اذعان کرد: خانم نیکی کریمی از یک ماه دیگر به مجموعه اضافه خواهد شد و تا پایان سریال ما را همراهی خواهند کرد.

تهیه مجموعه تلویزیونی کیمیا در پایان از امضای قرارداد با مهدی پاکدل برای همراهی این مجموعه خبر داد و گفت: برای اجرای نقش پیمان در مجموعه کیمیا با مهدی پاکدل به توافق رسیدیم و قرار است که در این نقش حضور داشته باشند.
 

نظر شما
پربیننده ها