توحیدی به دفاع مقدس خبر داد

پایان کار پژوهش اولیه سریال شهید صیاد شیرازی برای ساخت مجموعه‌ای ۳۰ قسمتی

فرهاد توحیدی نویسنده و فیلم نامه نویس سینما گفت: کار پژوهش و مصاحبه‌های اولیه سریال شهید صیاد شیرازی به اتمام رسیده و مراحل بعدی کار تحقیقی در حال انجام است.
کد خبر: ۲۱۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱ - 10June 2014

پایان کار پژوهش اولیه سریال شهید صیاد شیرازی برای ساخت مجموعه‌ای ۳۰ قسمتی

فرهاد توحیدی نویسنده و فیلم نامه نویس سینما در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس از آغاز مرحله پژوهش فیلم نامه زندگی شهید صیاد شیرازی خبر داد و گفت: حدود دو سال پیش به سفارش سازمان عقیدتی سیاسی ارتش کار پژوهش فیلمنامه شهید صیاد شیرازی را آغاز کردیم که پس از مدتی به دلایلی متوقف شد اما مدتی پیش این پروژه از سر گرفته شد.

وی مرحله اول کار پژوهش این پروژه را مربوط به بعد از ساخت فیلم شوق پرواز عنوان کرد و افزود: مرحله اول این کار بعد از پخش سریال شوق پرواز بود که جلساتی را با مسئولین مربوطه در نیروی زمینی ارتش در این باره برگزار کردیم که کار آغاز شود اما متاسفانه متوقف شد.

نویسنده و فیلم نامه نویس سینما خاطرنشان کرد: کار پژوهش و مصاحبههای اولیه سریال شهید صیاد شیرازی به اتمام رسیده است، اطلاعات خوبی از ایشان به دستمان رسیده که میتواند منابع بسیار قابل اعتمادی باشند.

فرهادی خاطرنشان کرد: اخیرا یکی از مصاحبههای مهم شهید صیاد شیرازی به دستمان رسید که کمک بسیار زیادی میتواند برای انجام این پروژه باشد.

وی در ادامه بیان کرد: مراحل بعدی کار تحقیقی در حال انجام است و هنوز به ایده نمایشی خاصی نرسیدهایم چرا که باید مرحله پژوهش کامل شود و به استغنا برسیم اما انشاالله قرار است یک مجموعه ۳۰ قسمتی تهیه شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار