عاطفی به دفاع مقدس خبر داد

برگزاری نشست تخصصی "آینده‌نگری سینما و هنرهای نمایشی دفاع مقدس" در مهرماه

رئیس سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس گفت: اولین نشست تخصصی آینده‌نگری سینما و هنرهای نمایشی دفاع مقدس و نقش رسانه‌های جمعی با حضور هنرمندان و اهالی رسانه مهرماه سال جاری در شهر آبادان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۱۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵ - 15June 2014

برگزاری نشست تخصصی

محمودعاطفی رئیس سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس در گفتوگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس با تاکید بر نقش پررنگ برنامهریزی در ترسیم چشم انداز سینمای دفاع مقدس اظهار کرد: مشورت و هم اندیشی با صاحب نظران و اندیشمندان صنعت سینما و نویسندگانی که در رسانههای جمعی فعالیت میکنند به ما کمک میکند تا چشم انداز روشنی را برای سینمای دفاع مقدس ترسیم کنیم.

وی در ادامه گفت: در همین راستا اولین نشست تخصصی آینده نگری سینما و هنرهای نمایشی دفاع مقدس و نقش رسانههای جمعی با حضور جمع کثیری از هنرمندان و اهالی رسانه مهرماه سال جاری در شهر آبادان برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس اظهار کرد: بدون نگاه به آینده و بدون برنامه ریزی هیچ موفقیتی نصیب ما نخواهد شد، ما بایدبه طور دائم این سوالات را مطرح کنیم که آینده سینمای دفاع مقدس چگونه خواهد بود؟ چه کنیم تا این سینما آینده بهتری نسبت به امروز داشته باشد؟ چه کنیم تا این سینما بتواند در سطح بین الملل به عنوان سینمای الگو و شاخص مطرح شود؟ چه کنیم تا این سینما بتواند در عالی ترین سطح از امکانات گوناگون و ترفکاوهای سینمای استفاده کند؟

وی افزود: این سوال ها و دها سوال مهم و کلیدی دیگر مباحثی هستند که لازم است با کمک گرفتن از اصحاب رسانه و اندیشمندان صنعت سینما به آنها پرداخت.

عاطفی با تاکید بر نقش رسانه های جمعی در پیشرفت سینمای دفاع مقدس افزود: رسانه های دیداری و شنیداری یکی از عومل مهم و تاثیر گذار در ارتباط و گسترش ارزش ها و باورهای اعتقادی و معیارهای ارزشی و ملی هستند.

وی اذعان کرد: رسانههای جمعی با توانمندی که دارند می توانند اندیشههای مردم یک جامعه را به سمت مثبت سوق می دهند، هم در دنیای امروز بسیار ملموس بوده و مردم بیش از پیش تحت تاثیر رسانههای جمعی هستند و بسیاری از نیازهای فرهنگی خود را از طریق این رسانه ها تامین میکنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار