عاطفی به دفاع مقدس خبر داد

تولید مجموعه مستند "او یک طلبه بود" توسط سازمان سینمایی دفاع مقدس

رئیس سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس گفت: این مجموعه مستند برای ۵۲ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای طراحی شده و به زودی مراحل تحقیق و نگارش آن شروع خواهد شد.
کد خبر: ۲۲۰۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰ - 21June 2014

تولید مجموعه مستند

محمود عاطفی رئیس سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس در گفتوگوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار کرد: مجموعه مستند "او یک طلبه بود" با محوریت شهدای طلبه و پرداختن به زندگی آنها با همکاری سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت روحانیت در دفاع مقدس تعریف شده و کلیات آن به تصویب رسیده است.

وی در ادامه با اشاره مراحل ساخت این مجموعه خاطرنشان کرد: این مجموعه مستند برای ۵۲ قسمت ۳۰ دقیقهای طراحی شده است و به زودی مراحل تحقیق و نگارش آن شروع خواهد شد.

رئیس سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس گفت: با توجه به اینکه شهدای همه استانها و قومیتهای کشور عزیزمان مورد توجه است باید مراحل تحقیق و نگارش با دقت زیادی صورت پذیرد.

عاطفی افزود: روحانیت گرانقدر ما تعداد قابل توجهی شهید را در طول ۸ سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کردهاند، این آمار نشان دهنده حضور فعال وموثر ایشان در جبهههای حق علیه باطل است.

وی با تشریح نقش روحانیت در دفاع مقدس اظهار کرد: نمایش حضور وسیع طلبهها در میدان جنگ و تنوع ماموریتها و مسئولیتهای که آنها بر عهده داشتهاند و نیز بالا بردن روحیات رزمندگان گوشههای از مجاهدتهای بیشمار طلبههای رزمنده است که به نحوه شایستهای در این مستندات به آنها پرداخته خواهد شد.

رئیس سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس تصریح کرد: در تولید این مجموعه مستندها اراده ما بر این است که از ظرفیت همه استانها و قومیتهای مختلف استفاده شود در همین راستا ۵۲ طلبه شهید از مناطق مختلف ایران انتخاب شده است و همه سعی و توان ما در این خواهد بود تا فراز و فرودهای زندگی این شهدا و نقش آنها در بصیرت افزای و تقویت روحیه رزمندگان در بستری ساده، صمیمی و جذاب روایت شود.

عاطفی در پایان گفت: این مستند نشان میهد روحانیت ما همان طور که تا کنون طلایه دار کاروان علم و دانش و پیشتاز تهجد و عبادت بوده است به همان قوت نیز در عرصههای مختلف دفاع مقدس حضور داشتهاند. 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار