خزاعی در گفت‌وگو با دفاع مقدس مطرح کرد

لزوم برنامه‌ریزی برای نمایش سینمای دفاع مقدس در خارج از کشور

دبیر جشنواره فیلم مقاومت گفت: برنامه‌ریزی برای اکران سینمای دفاع مقدس در خارج از کشور از طریق تلویزیون، سینما و نمایش خانگی باید استراتژی سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس باشد.
کد خبر: ۲۱۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۳ - 18June 2014

لزوم برنامه‌ریزی برای نمایش سینمای دفاع مقدس در خارج از کشور

محمد خزاعی دبیر جشنواره فیلم مقاومت در گفتوگو با خبرنگار ما با اشاره به اولویتهای مهم سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس اظهار کرد: نشستهای آینده نگری سینمای دفاع مقدس با اجرایی شدن آن میتواند تحول خوبی در عرصه سینما به وجود آورد چرا که راهکارهای زیادی از سوی صاحب نظران در این نشستها مطرح میشود که باید توسط مسئولین سازمان اجرایی شود.

وی در ادامه بیان کرد: دفاع مقدس مملو از مجموعهای ارزشها و آرمانهای انسانی ملت ایران است که در ابعاد مختلف بروز و ظهور پیدا کرد، جنک سبک زندگی و اقتصاد مقاومتی را به مردم ایران آموخت تا بتوانند 8 سال مقاومت کنند و در آخر به پیروزی دست یابند.

دبیر جشنواره فیلم مقاومت خاطرنشان کرد: امروز کشو ما با جنگ رسانهای مواجه است که باید در مقابل آن ایستادگی کرد و نگذاریم تهاجم فرهنگی وارد ارزشهای ملت بشود.

خزاعی با اشاره به وجود مضامین وسیع دفاع مقدس برای سینما گفت: مضامین دامنهدار و وسیعی از موضوعات در دفاع مقدس وجود دارد که مروج اخلاق و معنویت است.

وی در ادامه جنگ امروز را مبارزه با فرقههای نوظهور عنوان کرد و افزود: جریان جنگ امروز کشور مواجهه با فرقههای نوظهور و رسانههای صهیونیستی است.

دبیر جشنواره فیلم مقاومت انجام برنامه ریزی صحیح در حوزه دفاع مقدس را یکی از مهم ترین اولویتهای سازمان سینمای دانست و گفت: امروز ما باید محصولاتمان را به بهترین شکل و با بسته بندی مناسب ارائه دهیم چرا که شیوههای جنگ رسانهای هر روز در حال تغیر است.

خزاعی گفت: دفاع مقدس ملی ترین ژانر سینمای ایران است پس باید برای جهانی کردنش برنامه ریزی کنیم، صهیونیسیتها امروز با استفاده از قدرت رسانهای خود بر در حال ارسال و تخریب فرهنگها هستند.

وی خاطرنشان کرد: سینما ابزاری تاثیر گذار و کلیدی است که باید از ظرفیت آن استفاده کرد، برنامه ریزی برای اکران سینمای دفاع مقدس در خارج کشور از طریق تلویزیون، سینما و نمایش خانگی باید استراتژی سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس باشد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار