بخشی در گفت‌وگو با دفاع مقدس:

مراکز فرهنگی مرتبط با دفاع مقدس نیازمند همفکری و همگرایی هستند

هاشم بخشی مستندساز مطرح دفاع مقدس با اشاره به هماهنگی میان مراکز فرهنگی مرتبط با دفاع مقدس گفت: ایجاد همفکری میان مراکزی که به این مقوله می‌پردازند، ضروری است.
کد خبر: ۲۱۷۳۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰ - 21June 2014

مراکز فرهنگی مرتبط با دفاع مقدس نیازمند همفکری و همگرایی هستند

هاشم بخشی مستندساز مطرح دفاع مقدس در گفتوگو با خبرنگار ما ضمن اشاره به اولویتهای سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس در نشست آینده نگری سینما اظهار کرد: به نظر میرسید برای انعکاس هنری مسائل مرتبط با موضوع دفاع مقدس در حوزه سینما باید به نکات مختلفی توجه داشت.

وی در ادامه هماهنگی میان مراکز فرهنگی مرتبط با دفاع مقدس را ضروری دانست و اذعان کرد: ایجاد هماهنگی میان مراکزی که به این مقوله میپردازند، ضروری است.

این مستندساز مطرح دفاع مقدس خاطر نشان کرد: حمایت از آثاری که به روشنی و با هدف ارتقای روحیه مقاومت در مقابل استکبار جهانی و جنگ نرم تولید میشود از اهمیت بالای برخوردار است.

بخشی افزود: متاسفانه برخی از جریانهای موجود در سینما خواسته یا ناخواسته به دنبال ارائه محصولات ضد دفاع مقدسی هستند لازم است سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس برای مقابله با این جریانها تدابیری را انجام دهد، تدبیر سازمان سینمایی برای عدم تولید آثار ضد جنگ مهم است.

وی خاطر نشان کرد: رویشهای نسل سوم انقلاب در حوزه سینما نیاز به توجه ویژهای دارند که سازمان سینمایی میتواند در جذب و کمک این جوانان مسیر جدیدی را در عرصه تولیدات سینمای دفاع مقدس بگشاید.

این مستندساز مطرح دفاع مقدس مقوله همکاری با مجموعههای آموزشی را نیز از برنامههای پیشنهادی خود برای ارتقاء سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس دانست و خاطر نشان کرد: همراهی و کمک به مراکزی که به آموزش نیروهای جوان در حوزه فیلمسازی با محوریت مسائل دفاع مقدس و انقلاب اسلامی دارند از اهمیت بالای برخوردار است.

بخشی در پایان با آرزوی موفقیت برای مجموعه سازمان سینمایی و هنرهای نمایش برای هر چه بهتر انجام دادن رسالت محوله گفت: بهرگیری از فکر و اندیشه فیلمسازانی که در جهت تقویت فرهنگ جهاد و شهادت آثار  تولید کردهاند، موقعیتهای خوبی را میتواند فراهم کند.

نظر شما
پربیننده ها