حماسه 9دی؛ مُهر باطلی بر کارنامه خواص بی بصیرت

در پی بروز حوادث تاسف‌بار فتنه 88 و اعلام رسمی مواضع مقام معظم رهبری نسبت به این حوادث فتنه‌گون، مردم ولایتمدار ایران با دریافت رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب به بصیرت‌افزایی خویش پرداخته و دام استکبار را شناختند.
کد خبر: ۸۲۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۶ - 21December 2013

حماسه 9دی؛ مُهر باطلی بر کارنامه خواص بی بصیرت

خبرگزاری دفاع مقدس- عقیل توحیدیان: سالهای پرپیچ و خم تاریخ انقلاب اسلامی ایران همواره پر از فراز و نشیب بوده و هر روز که از عمر با برکت این شجره طیبه میگذرد ابعاد مختلفی از دشمنی همیشگی استکبار با نظام اسلامی فاش شده و آزمونهای مهمتری شامل افراد خاص جامعه میشود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

تحولات عظیم کشور در عرصههای مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی با توجه به سالهای استبداد و سلطه خارجی، خود نمایانگر عزم و اراده ملی اسلامی برای تحقق آرمانهای بزرگ مردم مسلمان ایران بوده و این عزم تا دستیابی به حد اعلای آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ادامه خواهد داشت.

و اما عرصه سیاسی کشور در سالهای 78 به بعد با تنشهای متعددی روبرو شد که طی آن اتفاقات و حوادث ناگواری برای آبروی نظام رخ داد.

تیر ماه 1378 را میتوان سرآغاز برنامهریزی دقیق و برآورد میدانی حوادث فتنه 88 نام برد، چراکه اولین بار در کشور در همان سال ایادی استکبار با ورود به کوی دانشگاه و برهم زدن نظم و امنیت عمومی چالشی بزرگ را بر سر راه دولتمردان و نیز بر سر راه نظام ایجاد کردند و بر طبق همه شواهد بدست آمده از حامیان خارجی فتنه 88، کلید حوادث 88 در تیرماه 78 زده شد.

با در نظر گرفتن نقش خواص در عرصههای مهم سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور؛ تامل در رفتار و نگرش افراد نسبت به نظام قابل بررسی است.

انقلاب اسلامی کشورمان به منزله اسلامی بودن، محک مناسبی برای آزمودن خواص و فعالان سیاسی است. خواص جامعه همواره مورد آزمونهای سخت و خطرناک قرارگرفتهاند و در این امتحانات سرنوشتساز عدهای انگشت شمار نیز از کسب نمره قبولی محروم میشوند.

آزمون انحراف در عقاید و افکار، یکی از ابعاد آزمون فتنه 88 بود که متاسفانه برخی از خواص در این زمینه به سبب همنشینی با منحرفین از اصول انقلاب، دچار لغزش شده و با چرخش شدید در گرایشات و نگرشها مواجه شدند.

انتخابات ریاست جمهوری در سال 1388 نقطه عطف پالایش خواص با بصیرت از خواص بی بصیرت بود، چرا که رهبر فرزانه انقلاب در رهنمودهای عالمانه خویش بارها خطر انحراف عقیدتی و سیاسی را در مسئولین متذکر شده بودند و در روزهای قبل از انتخابات نیز به همه مسئولین و دلسوزان نظام هشدار داده بودند که مواظب تحرکات میدانی و نیز تحرکات روانی دشمن باشند، فریب دسیسههای آنها را نخورند و از لشکرکشیها و اردوهای خیابانی اجتناب کنند.

چرخش تفکرات برخی خواص و زاویه گرفتن آنها نسبت به نظام و توسل آنها به عناصر و جریانات خارجی تا آنجا پیش رفت که متاسفانه دشمنِ مجهز به رسانه و در واقع امپریالیسم رسانهای دشمن به مدد این خواص فریبخورده آمد و از تنشآفرینیها و درگیریهای میدانی به نام حمایت از جنبش سبز و حمایت از رای به یغما رفته(دروغ بزرگ و رمز فتنه88) استقبال کردند.

در پی بروز حوادث تاسفبار فتنه 88 و اعلام رسمی مواضع مقام معظم رهبری نسبت به این حوادث فتنهگون، مردم ولایتمدار ایران نیز با دریافت رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب به بصیرتافزایی خویش پرداخته و دام استکبار را شناختند.

در پی فرمان ولی امرمسلمین جهان حضرت امام خامنهای(مدظله) مبنی بر تلاش عموم جامعه برای کسب بصیرت و بصیرتافزایی عمومی در فضای غبارآلود فتنه، علما و اساتید مجرب و کارآزموده در سطح کشور با برگزاری جلساتی به بصیرتافزایی مردم ذیل منویات رهبری پرداختند و تنها چند ماه پس از فتنه 88 و در پی بزرگترین اهانت عناصر فتنه که نسبت به مراسم عزای سید و سالار شهیدان حضرت حسین بن علی (علیهالسلام) در روز عاشورا و اصل مطلقه ولایت فقیه صورت گرفت؛  مردم بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی با لبیک به ندای "هل من ناصر" پیشوای مظلوم شیعیان جهان به خیابانها آمدند  و حماسه بزرگ 9 دی را خلق کردند.

حماسه  9 دی تیر خلاصی به پیکره فتنهگران  و ایادی استکبار در سال 88 بود و هیمنه نظام استکباری را در قائله 88 شکست تا درس عبرتی برای همه دلدادگان به استکبار و دشمنان نظام باشد.

مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی با خلق حماسه 9 دی بار دیگر ثابت کردند پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی خود هستند و به هیچ وجه از مبانی و اصول مطلقه نظام بخصوص اصل ولایت مطلقه فقیه کوتاه نخواهند آمد.

راهپیمایی بزرگ 9 دی تنها یک راهپیمایی مردمی مناسبتی نبود، بلکه مهر ابطال به کارنامه عدهای از فریبخوردگان و پاسخی مقتدرانه به یاوهگوییهای غرب و استکبار جهانی بود.

در این برهه تاریخی کارنامه کسانی مهر ابطال خورد که طی چند ماه آغازین فتنه 88 تا 9 دی بارها از سوی رهبر فرزانه انقلاب به عذرخواهی از مردم و جبران اشتباهات خود فراخوانده شده بودند، ولی راه را همچنان از بیراهه تشخیص نداده و بر اشتباه خود اصرار ورزیدند وهنوز هم به حقانیت نظام تشکیک وارد میکنند.

مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با بصیرت مثالزدنی خود، منویات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کارها و عملکرد خود قرار دادند و حماسه 9 دی را به یمن وجود پربرکت دین اسلام و با قلوبی سراسر عاشق حسین(علیهالسلام) خلق کردند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار