محمد صادق کوشکی در گفت‌و‌گو با دفاع مقدس:

مردم هنوز منتظر بازگشت خواص به آغوش نظام هستند/ خواص باید حسابشان را ازعوامل فتنه جدا کنند

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: مردم صبورانه هنوز منتظر بازگشت خواص به آغوش نظام هستند تا آن‌ها نیز در کنار دیگران قرار بگیرند.
کد خبر: ۸۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰ - 28December 2013

مردم هنوز منتظر بازگشت خواص به آغوش نظام هستند/ خواص باید حسابشان را ازعوامل فتنه جدا کنند

محمد صادق کوشکی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: مردم در روز ۹ دی ماه سال ۸۸ به صورت خودجوش وارد عمل شده و کسی به آنها فرمانی برای شرکت و حضوردر راهپیمایی نداد.

وی تصریح کرد: در روز ۹ دی ماه مردم بر اساس اعتقادات و باورهایشان وارد میدان شدند و تمام شعارها در حقیقت حرف خود مردم بود.

کوشکی تاکید کرد: مردم هشدارهایی را در قالب شعار، در روز ۹ دی خطاب به سران فتنه مطرح کردند و این نشانگر درک بالا و آگاهانه مردم نسبت به مسائل و موضوعات روز جامعه است.

وی با بیان اینکه برخی به صلاح نظام عمل نکردند و با اقدامات غیر عقلانی و غیر منطقی خود وارد عمل شدند، خاطر نشان کرد: جامعه در روز ۹ دی با حضورشان خواستند یک فرصت دیگر به افراد گمراه شده و عاملان فتنه بدهند.

این فعال سیاسی اذعان داشت: مردم با حضور میلیونی خود در روز ۹ دی ماه خواستند تا به چهرهها فرصتی بدهند و آنها نیز خودشان را با انقلاب تنظیم کرده و بازسازی و اصلاح کنند.

وی تصریح کرد: امروز بعد از گذشت ۴ سال از ۹ دی ماه سال ۸۸، هنوز احساس میشود برخی معنای شعار مردم را از روز نهم دی دریافت نکردند، در حالی که باید  به خاطر خطای خود از مردم عذرخواهی کنند.

استاد دانشگاه تهران افزود: در حقیقت روز ۹ دی ماه، یادآور و تکرار کننده عمل ناصواب عدهای از افراد است که ظاهرا حساب خود را از انقلاب جدا کردند و میخواهند نظام و انقلاب خودشان را با آنها منطبق کنند.

وی اضافه کرد: صبر مقام معظم رهبری و مردم اندازه و سقفی دارد و سران وعوامل فتنه بدانند که تحمل مردم جامعه تا حدی است.

این فعال سیاسی اذعان داشت: این عده از صبر رهبری نباید سوء استفاده کنند، بلکه باید خود را اصلاح کنند چرا که اگر چنین نشود دوباره مردم مانند ۹ دی عمل خواهند کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار