حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم در گفت‌وگو با دفاع مقدس:

مردم در حماسه 9 دی ثابت کردند که از تشدید تحریم‌ها هراسی ندارند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: حضور مردم در حماسه ۹ دی بار دیگر به دشمن ثابت کرد که این مردم با وجود تمام مشکلاتشان هرگز در مقابل دشمن کوتاه نمی‌آیند.
کد خبر: ۸۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۱ - 27December 2013

مردم در حماسه 9 دی ثابت کردند که از تشدید تحریم‌ها هراسی ندارند

حجتالاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس در خصوص نقش مقام معظم رهبری در بصیرتافزایی مردم و مسئولان اظهار داشت: مقام معظم رهبری در بحران فتنه ۸۸ هوشیارانه و مدبرانه با بصیرت افزایی در بین مسئولین و مردم توانستند با تدابیر مدبرانه خود توطئه دشمنان را خنثی و مردم را با اهداف فتنه گران آشنا سازند تا آنها که نمی دانستند این فتنه از کجا طراحی شده است آگاه شوند و راه درست را انتخاب کنند.

وی ادامه داد: فتنهگران فکر می کردند که با تعداد اندکی از گماشته هایشان می توانند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را براندازند اما به اعتقادات مردم و عشق ولایت مداری در بین تک تک افراد کشور فکر نکرده بودند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در خصوص نادیده گرفتن اعتقادات مردم توسط فتنه گران اذعان داشت: طراحان و مدیران فتنه ۸۸ با بی احترامی به ساحت مقدس حضرت سید الشهداء(ع) در روز عاشورا به فکر تحریک مردم بودند، اما نمی دانستند که مردم در هر شرایطی دست از اعتقادات و مقدساتشان بر نمی دارند و حاضرند تا پای جان برای این اعتقادات بایستند.

وی با اشاره به حضور مقتدرانه مردم در حماسه ۹ دی افزود: مردم در حماسه ۹ دی به عشق رهبری حضور پیدا کردند و این حماسه بزرگ و جهانی را خلق کردند تا دشمنان بدانند هیچگاه رهبر خود  را تنها نمی گذارند و با حضور پر شور خود باعث خنثی سازی اهداف دشمن و ذلت طراحان فتنه در دنیا شدند.

نماینده ولی فقیه در ارتش اظهار داشت: حضور مردم در حماسه ۹ دی بار دیگر به دشمن ثابت کرد که این مردم با وجود تمام مشکلاتشان هرگز در مقابل دشمن کوتاه نمی آیند و با پشتیبانی از ولی فقیه خود مشت محکمی بر دهان دشمنان قسم خورده زدند و بار دیگر با ارزش ها و اصول نظام و رهبری بیعت کردند.

وی در خصوص تشدید تحریمها علیه ایران، تصریح کرد: دشمن همیشه به زیاده خواهی اصرار داشته است و اینگونه رفتارهایش فقط برای از بین بردن روحیهی مردم است که با تدابیر هوشمندانه و عالمانه مقام معظم رهبری و صبوری مردم شکست خواهد خورد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان افزود: مردم با حضور در حماسه ۹ دی درسی به دشمن دادند تا بداند این مردم در سخت ترین شرایط نیز پشتیبان ولایت فقیه و نظام خود هستند و از تشدید تحریم ها بر علیه کشورشان نمی ترسند و با حضور در تمام صحنهها توطئههای شوم دشمنانشان را خنثی خواهند کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار