آیت الله موحدی کرمانی در گفت‌وگو با دفاع مقدس:

حماسه 9 دی تجلی وفاداری مردم به رهبر معظم انقلاب و اصل ولایت فقیه بود

امام جمعه موقت تهران گفت: مردم با خلق حماسه ۹ دی اوج وفاداری خویش نسبت به رهبری را نشان دادند و بعد از آن حادثه ننگین آشوب و جنایات فتنه ۸۸ که با هم‌صدایی فتنه‌گران با ایادی استکبار همراه بود قیام کردند و وفاداری به اصل ولایت مطلقه فقیه را به منصه ظهور رساندند.
کد خبر: ۸۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۲ - 27December 2013

حماسه 9 دی تجلی وفاداری مردم به رهبر معظم انقلاب و اصل ولایت فقیه بود

آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به حماسه ۹ دی، اظهار داشت: روز ۹ دی یکی از روزهای افتخار آفرین مردم ایران و موجب خشم دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: مردم با خلق حماسه ۹ دی اوج وفاداری خویش نسبت به رهبری را نشان دادند و بعد از آن حادثه ننگین آشوب و جنایات فتنه ۸۸ که با همصدایی فتنه گران با ایادی استکبار همراه بود قیام کردند و وفاداری به اصل ولایت مطلقه فقیه را به منصه ظهور رساندند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به مردمی بودن حرکت ۹ دی گفت: حماسه ۹ دی یک جوشش مردمی بود و مردم با ارادت خود به اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) و نیز ارادتی که به مقام معظم رهبری داشتند این حماسه را خلق کردند.

وی همچنین به نقش رهبری در بصیرت بخشی به آحاد مردم اشاره کرد و افزود: رهبری فرزانه انقلاب با آگاهی به مردم تذکر دادند و با نشان دادن حرکات زشت آنها به مردم اعلام خطر کردند و آن گروه را بعنوان یک گروه فتنه گر معرفی و هوشیاری لازم را به مردم دادند و مردم نیز در روز ۹ دی آنچنان که دنیا مشاهده کرد در دفاع از همه آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به میدان آمدند و پشت سر رهبر فرزانه خود قرار گرفتند و فتنه را به زبالهدان تاریخ فرستادند.

آیت الله موحدی کرمانی همچنین به تلاش برخی عناصر فتنه برای فرار از عدالت اشاره کرد و گفت: در مورد آزادی سران فتنه تنها رهبری معظم انقلاب میتواند تصمیم بگیرد و تا این لحظه رهبری نظرشان این بوده است که با رافت و مهربانی با آنها رفتار شود، هرچند که تاکنون این اتفاق نیفتاده و توبه نکردهاند اما شاید روزی به خود بیایند و توبه کنند و این امید میرود که آنها روزی به خود بیایند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار