امیر خسروی در گفت‌وگو با دفاع مقدس:

مردم در حماسه ۹ دی به ندای رهبر لبیک گفتند

فرمانده تیپ ۶۵ نیروهای ویژه هوابرد نیروی زمینی ارتش گفت: مردم با حضور خود در حماسه ۹ دی به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته و پایبندی خود را به نظام اثبات کردند.
کد خبر: ۸۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۹ - 31December 2013

مردم در حماسه ۹ دی به ندای رهبر لبیک گفتند

امیر خسرو خسروی فرمانده تیپ ۶۵ نیروهای ویژه هوابرد نیروی زمینی در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: مردم ایران هنگامی که متوجه شدند باید در صحنه حضور یابند حماسهای بیبدیل خلق کردند که بعد از پیروزی انقلاب، مثال زدنی شد.

فرمانده تیپ ۶۵ نیروهای ویژه هوابرد نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه مردم به ندای رهبری در حماسه ۹ دی لبیک گفتند، افزود: مردم با شرکت در راهپیمایی این روز به کسانی که گمان میکردند مردم بعد از گذشت چندین سال از پیروزی انقلاب اسلامی از نظام و رهبرشان دست کشیدهاند ثابت کردند که چنین نیست و همیشه به نظام و رهبرشان پایبند هستند.

وی ادامه داد: مردم با حضور خود به جهانیان ثابت کردند که این مردم همان مردم ۳۵ سال قبل هستند که برای رسیدن به آرمانهایشان جانشان را فدا کردند و همیشه ولایت مدار و عاشق نظام خواهند ماند و هرجا که احساس کنند ذرهای به حضورشان نیاز است حماسههایی همچون ۹ دی را خلق خواهند کرد.

فرمانده تیپ ۶۵ نیروهای ویژه هوابرد نیروی زمینی ارتش درباره اینکه دشمنان هیچشناختی از مردم ندارند، اذعان داشت: دشمنان هنوز مردم ما را نشناخته و نمیدانند که وقتی عهد و پیمانی با ولایت میبندند به خاطر آن از جانشان میگذرند. دشمنان گمان نکنند مردم این مرز و بوم با قطع روابط یا تشدید تحریمها از اهدافشان دست میکشند.

وی در پایان با اشاره به فرهنگ شهادت طلبی مردم ایران گفت: همه مردم زندگی میکنند تا زنده بمانند و هر کاری برای این موضوع انجام میدهند در صورتی که در کشور ما برای رسیدن به آرمانها و اعتقاداتشان حاضرند شهید شوند، وقتی یک نفر حاضر است برای اصول و ارزشهای کشورش بمیرد هرگز هراسی از تحریم و قطع رابطه نداشته و در هر شرایطی از رهبر و نظامش دفاع خواهد کرد.

نظر شما
پربیننده ها