حجت الاسلام والمسلمین بهرامی در گفتگو با خبرگزاری دفاع مقدس:

چشم فتنه با هدایت رهبری کور شد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه چشم فتنه با هدایت رهبری کور شد، گفت: ملت شریف ایران‌‌ همان وحدتی را که در انقلاب، ۲۲ بهمن و دفاع مقدس داشتند در دفاع از نظام هم همچنان آن را تداوم می‌دهند.
کد خبر: ۸۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۴ - 28December 2013

چشم فتنه با  هدایت رهبری کور شد

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به حماسه بزرگ ۹ دی اظهار کرد: مردم انقلابی ما به خاطر رابطه قلبی و روحی که با ولایت دارند، مقتدرانه از نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت میکنند.

وی افزود: مردم در فتنه ۸۸ احساس کردند که در حقیقت هویت، ولایت و کشور مورد تعرض قرار گرفته و به این نتیجه رسیدند در پشت صحنه بیگانگان هستند.

این مقام روحانی با اشاره به اینکه شکل گیری انقلاب همیشه با حضور گرم مردم همراه بوده است، ادامه داد: در دوران دفاع مقدس ملت ایران با دلاورمردیهای رزمندگان پا بر جا ماند. ملت ایران هر جا خطری متوجه نظام و کشور میشد عزم خود را جزب کرده به صحنه میآمدند و نیازهای کشور را در هر شرایطی پاسخگو بودند. در هر لحظه بدون اینکه کسی آنها را دعوت کند به صورت خودجوش احساس تکلیف کرده و به میدان میآمدند.

دشمن فکر نکند با تحریمها مردم دست از انقلاب برمیدارند

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی با بیان اینکه حضور مردم ایران در عرصههای مختلف خصوصا در حماسه ۹ دی نکاتی را به دشمنان اسلام ثابت کرد، گفت: مردم همگام با انقلاب ایستادهاند که دشمن فکر نکند فشارها، تحریمها و کمبودهای اقتصادی باعث میشود که آنها دست از انقلاب بردارند.

وی با بیان اینکه تاریخ انقلاب اسلامی از چنین نقاط عطفی بسیار دارد، افزود: مردم هم پیمان ولایت هستند و به کسی اجازه تعرض به ولایت را نمیدهند چرا که هویت ما وابسته به امام و رهبرمان است.

رئیس سازمان عقیدتی وسیاسی ناجا با اشاره به اینکه ملت ما به دشمنان اسلام حساس هستند و این حساسیت دائمی است، ادامه داد: ملت ایران خوب میداند دشمنان اسلام به دنبال چه هدفی هستند و چه فکر پلیدی را در سر دارند. مردم ما هر زمانی نیاز باشد همه زندگی را رها کرده و به صحنه میآیند و تعهدشان را نسبت به انقلاب و نظام نشان میدهند.

یکی از درسهای حماسه ۹ دی وحدت بود

وی از دیگر درسهای حماسه بزرگ ۹ دی را "وحدت" عنوان کرد وافزود: ملت شریف ایران همان وحدتی را که در انقلاب، ۲۲ بهمن و دفاع مقدس داشتند در دفاع از نظام هم همچنان آن را تداوم میدهند. ۹ دی نمایشی کاملا مردمی است که نشان دهنده بصیرت، حساسیت وعاملی بود که مردم را به صحنه کشاند.

این مقام روحانی اذعان داشت: در حقیقت وجود اصل نظام و ولایت فقیه که مورد تعرض قرار گرفته بود. مهمترین عامل به صحنه آمدن مردم بود.

وی با بیان اینکه حقیقتا شرایط فتنه ۸۸، شرایط ویژه و خاصی بود، تاکید کرد: سران فتنه خواسته یا ناخواسته در فتنهای پا گذاشته بودند که از سمت کشورهای ابرقدرت و دشمنان اسلام برنامه ریزی شده بود و هدف نهایی آنها از بین بردن نظام بود. که باعث شد عدهای به بهانه انتخابات مردم را تحریک کنند.

وی گفت: البته عدهای هم از بصیرت لازم برخوردار نبودند و به خاطر بیبصیرتی به دنبال آنها راه افتادند و به صحنه آمدند. اما زمانی که همه پی به نقشه مذدورانه آنها بردند در فراخوانهای بعدی هر بار جمعیت کمتر از قبل میشد به طوری که در ۲۵ بهمن سال بعد پس از اعلام فراخوان کسی در صحنه درگیری حضور پیدا نکرد.

نقش مهم بصیرت افزایی رهبر باعث ریزش سران فتنه شد

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی خاطرنشان کرد: شرایطی در انتخابات به وجود آمد که دشمن این سیاسیون ورشکسته به سوراخها خزیده، احساس کردند که شرایط مناسب است و کمبودها مردم را دلسرد کرده است.

وی افزود: وقتی دشمن به صحنه آمد مردم احساس تکلیف کردند. به میدان آمدند کار را تمام کردند و مجددا دشمن را کنار زدند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تصریح کرد: یک هفته بعد از انتخابات آقا فرمودند: این افراد را خارج از نظام تعریف نکنید. اما وقتی کار به جایی رسید که آنها دست بردار نبودند و حتی مردم را در مقابل ارزشها تحریک میکردند، کاملا چهره آنها شناخته شد.

وی به نقش بیبدیل امام خامنهای در مدیریت فتنه پرداخت و افزود: در عین حال که آنها دست بردار نبودند مقام معظم رهبری در سخنان خود فرمودند: "بعضیها خودشان را خارج از نظام قرار دادند" که در این فاصله نقش مهم بصیرت افزایی رهبر باعث ریزش سران فتنه شد.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی تصریح کرد: مقام معظم رهبری اعتقادشان این بود که بدون ایجاد درگیری بین اقشار مختلف مردم و حتی عدم استفاده نیروهای مسلح از خشونت و امکانات نظامی این درگیریها را به حداقل برسانند.

وی ادامه داد: صف محکم و اتحاد مردم به هم نخورد، هدایت وبصیرت دادند، حفظ وحدت داشتند و چشم فتنه را با هدایت رهبری کور کردند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار