غلامعلی حداد عادل در گفتگو با "دفاع مقدس":

تکرار / ۹دی بغض در گلو مانده ای بود که منفجر شد

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: در روز قدس، ۱۳آبان و در روز عاشورا معلوم شد که دعوا بر سر انتخابات و تقلب نیست و این‌ها بهانه است و این آقایان با اصل اسلام، امام حسین (ع)، عاشورا و این مقدسات مشکل دارند.
کد خبر: ۸۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۴ - 25December 2013

تکرار / ۹دی بغض در گلو مانده ای بود که منفجر شد

دکتر "غلامعلی حداد عادل" رئیس فراکسیون اصول گرایان مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس پیرامون راهپیمایی باشکوه ۹دی، اظهار داشت: ۹دی یک خشم انباشته و بغض در گلو ماندهای بود که منفجر شد.

حداد عادل با اشاره به حوادث پس از انتخابات ۸۸ گفت: پس از ۲۲ خرداد ۸۸ ملت شاهد بیانصافیها، ضربهها، دروغ پردازیها و انواع تهمتها نسبت به انقلاب و نظام بود و بارزترین تهمت نسبت دادن تقلب در انتخابات ریاست جمهوری به دامن نظام جمهوری اسلامی بود و این همان موضوعی است که مقام معظم رهبری آن را فتنه نامیدند.

مشاور عالی مقام معظم رهبری با بیان اینکه گذر زمان باطن فتنه گران را آشکار ساخت، گفت: در روز قدس، ۱۳آبان و در روز عاشورا مشخص شد که دعوا بر سر انتخابات و تقلب نیست و این آقایان با اصل اسلام، امام حسین(ع)، عاشورا و مقدسات مردم مشکل دارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: مردمی که تا روز عاشورای ۸۸ تحمل و مدارا و سکوت کرده بودند، فریاد اعتراضشان را به صورت سراسری از رفتار ننگ آلود فتنهگران فریاد زدند و به همه دنیا نشان دادند که ملت ایران دست از انقلاب خود برنمی دارد و با بصرتتر از آن است که با جنگ نرم بتوان این ملت بزرگ را شکست داد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار