نیروی انتظامی با صدور اطلاعیه ای تاکید کرد

یوم الله 9 دی نمادی از بصیرت مردم ایران

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز ۹ دی را به مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی تبریک گفت.
کد خبر: ۸۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۵ - 28December 2013

یوم الله 9 دی نمادی از بصیرت مردم ایران

به گزارش خبر گزاری دفاع مقدس، متن پیام تبریک نیروی انتظامی به مناسبت حماسه ۹ دی به این شرح است:

روز نهم دی ماه به واسطه حرکت عظیم و فوق العاده مردم در تاریخ ایران اسلامی ماندگار شد.
                                               حضرت امام خامنهای (مدظله العالی) 

یومالله ۹ دی ماه در سال ۱۳۸۸ روزی ماندگار در صفحات تاریخ زرین انقلاب اسلامی است. بدون شک این روز بزرگ یک نقطه عطفی است که عظمت ملت ایران را بیش از پیش در نگاه جهانیان برجستهتر مینمایاند.

در روز ۹ دی بودند جوانان و نوجوانانی که به نمایندگی از نسل سوم انقلاب اسلامی، در میادین و خیابانها حضور یافتند و صیانت از انقلاب و اسلام را از نسل پیشین تحویل گرفتند؛ این حضور بینظیر دشمن را برای ضربه به انقلاب ناامید کرد.

حماسه بزرگ ۹ دی مظهر دلدادگی مردم به آرمانهای انقلاب اسلامی، ولایت فقیه، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ارزشهای اسلامی را به نمایش گذاشت.

۹ دی ماه سال ۸۸ به عنوان برگ زرینی از دفتر پرافتخار و سراسر عزت تاریخ کشور ایران اسلامی، پیام ولایتمداری ملت بسیجی و قدرشناس را به جهانیان فریاد زد و مردم بصیر و انقلابی با حضور پرشکوه و یکپارچه در آن راهپیمایی عظیم نشان دادند که توطئهها و نقشههای استکبار جهانی و نوکران دستآموز او نخواهند توانست در ادامه راه شهدا و امام شهیدان خلل ایجاد کنند.

این روز ایستگاه پایانی و مهربطلان فتنه ۸۸ بود. فتنهای که به بهانه تقلب در انتخابات آغاز و با حمله به مقدسات در روز عاشورا چهره اصلی خود را نمایان کرد و گرچه مساله برای اصحاب بصیرت از همان آغاز روشن بود.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تقدیر از ملت حماسهساز، همچون گذشته آمادگی خود را برای پیشرفت و اعتلای نظام اسلامی و مبارزه با استکبارجهانی تحت زعامت رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنهای (مدظله العالی) اعلام میدارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار