منصور حقیقت پور در گفتگو با خبرگزاری دفاع مقدس؛

۹ دی حرکتی انقلابی بود که حاکمیت نظام را تثبیت کرد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ۹ دی حرکتی انقلابی بود که توانست موانع بسیاری را از سر راه بردارد و حاکمیت نظام را تثبیت و تقویت کند، گفت: این روز بزرگ یادآور حماسه حضور خودجوش ملت ایران در دفاع از ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۲ - 29December 2013

۹ دی حرکتی انقلابی بود که حاکمیت نظام را تثبیت کرد

"منصور حقیقتپور" عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرگزاری دفاع مقدس با بیان اینکه حماسه بزرگ ۹ دی برای همیشه جاوید خواهد ماند، اظهار کرد: این روز را همه به خاطر دارند؛ حرکتی که الگوها و آرمانهایش برگرفته از آموزههای دین اسلام و رنگ و بویش نشات گرفته از روحیه انقلابی مردم ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه در روز بزرگ ۹ دی ماه ایمان و اعتقاد مردم، تمام معادلات سیاسی و نقشههای دشمن را بر هم زد، افزود: آنچه که این روز و این حرکت را نسبت به دیگر روزهای تاریخی ایران اسلامی متمایز میکند حضور پرشکوه مردم است که با این کار ضربه محکمی را به دشمنان شرق و غرب وارد کردند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دشمن برای دستیابی به اهدف پلید خود این راه را انتخاب کرد و نشان داد در پی فرصت و طعمهای برای پیشبرد اهداف خود بود.
 
وی افزود: این افراد از خطوط قرمز نظام و بازی با ارزشها و احساسات دینی گذشته بودند که نظر مقام معظم رهبری و علما در شکل دهی به این جریان باعث شد که مردم خروش انقلابی خود را بروز داده و همانند سیل بزرگی، خار و خاشاک را از سر راه بردارند.
 
وی با بیان اینکه ۹ دی حرکتی انقلابی بود که توانست موانع بسیاری را از سر راه بردارد و حاکمیت نظام را تثبیت و تقویت کند، گفت: این روز بزرگ یادآور حماسه حضور خودجوش ملت ایران در دفاع از ارزشهای مقدس انقلاب اسلامی بود.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار