پیام امیر فرزاد اسماعیلی به مناسبت فرارسیدن یوم الله 9 دی:

9 دی روزی ماندگار در صفحات زرّین تاریخ انقلاب ایران است

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) آجا ضمن گرامیداشت حماسه پر افتخار 9 دی گفت: نهم دی ماه روزی ماندگار در صفحات زرین تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۰ - 28December 2013

9 دی روزی ماندگار در صفحات زرّین تاریخ انقلاب ایران است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، متن پیام سرتیپ ستاد فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) آجا به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 9 دی به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

9 دی ماه 88 روز ظهور و بروز زیباترین صحنه های بصیرت و بیداری ملتی است که بار دیگر به جهانیان ثابت کرد در مکتب حسینی، عشق وارادت به امامت و ولایت را به درستی آموخته و با انسجام ملی و حضور همیشگی خود و با قدرت و صلابت، گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب و ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای عزیز(مدّ ظله العالی)، همواره آماده جانفشانی و مقاومت در برابر استکبار جهانی وایادی و مزدوران زبونش بوده و از میراث ارزشمند امام راحل(ره) و خون شهیدان این مرز و بوم دفاع خواهند نمود.

ملتی که با ثبت روزی ماندگار در صفحات زرّین تاریخ این انقلاب و حماسه ای سترگ در یوم الله 9 دی توطئه ها و اهداف شوم دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نقش بر آب نموده و چشمان فتنه و فتنه گران را کور کردند. که بی تردید این حرکت عظیم، حاصل الطاف همیشگی و بیکران ذات اقدس الهی به ملت شریف ایران اسلامی بوده است.

قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت حماسه بزرگ 9 دی، اعلام می دارد جان برکفان و سلحشوران این قرارگاه تا آخرین نفس و آخرین قطره خون خود همگام و همراه با ملت ولایتمدار ایران اسلامی مدافع راستین حریم ولایت و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهند بود.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار