گزارش؛

حماسه 9 دی ، انقلاب را بیمه کرد

ایرانیان با آفریدن حماسه ۹ دی، دین محوری و پایبندی به ارزش های اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند که ناکامی بزرگ برای طرح های ضد اسلامی دشمنان انقلاب بود.
کد خبر: ۸۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۱ - 29December 2013

حماسه 9 دی ، انقلاب را بیمه کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حرکت میلیونی ملت ایران در حمایت از ارزش های دینی و انقلابی چنان گسترده بود که حتی محافل رسانه ای و سیاسی غربی را نیز به اعتراف وادار ساخت و آن اعتراف به حضور خودجوش و میلیونی ملت ایران در صحنه می باشد که برای حفظ ارزش های خویش همیشه در صحنه حضوری پرشور دارند.

۹ دی ۱۳۸۸ یکی از روزهایی است که به فرموده رهبر معظم انقلاب، در تاریخ ملت ایران جاودانه خواهد ماند، چرا که در این روز، ملت ایران حماسه ای بزرگ آفریدند که نتیجه آن، پایان فتنه ای بود که دشمنان این کشور و انقلاب تلاش داشتند به واسطه آن به اهداف خصمانه خود جامه عمل بپوشانند.

حماسه بزرگ عاشورائیان در ۹ دی ۱۳۸۸ چنان عظیم بود که بسیاری اذعان داشتند، حماسه ۹ دی بیمه شدن دوباره انقلاب و ارزش های انقلاب بود.

دشمنان قسم خورده انقلاب پس از انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۸ و حضور گسترده و چشمگیر مردم در صحنه، تلاش های بسیاری صورت دادند تا به خیال خود شکاف و چنددستگی را در میان ملت ایران نشان دهند. محافل رسانه ای و سیاسی غرب در تبلیغات گسترده از هر فرصتی برای رسیدن به نیات شوم خود علیه وحدت ملت ایران استفاده کردند. جهانیان اذعان دارند که وحدت ملی مردمان یک سرزمین مهم ترین عامل در بقای آنها در برابر چالشهای داخلی و مداخلات خارجی می باشد، بر همین اساس نیز دشمنان انقلاب اسلامی ایران برای رسیدن به اهداف شوم خویش علیه ملت ایران، اصلی ترین مسئله، یعنی وحدت ملی مردم را هدف قرار دادند.

آنها با غبارآلود ساختن فضای پس از انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۸ و بهره گیری از برخی فریب خوردگان این تبلیغات، برای رسیدن به نیات شوم خویش فعالیت های گسترده ای صورت دادند. آنها حتی سعی داشتند از مراسم مذهبی نظیر مراسم عاشورای حسینی برای تحقق نیات خویش در جهت برهم زدن اتحاد ملت ایران بهره برداری کنند.

در پاسخ به این فتنه انگیزی، ملت ایران در حماسه ای عاشورایی در ۹ دی و با حضور در تجمعی میلیونی در خیابان ها حاضر شدند و فریاد وحدت سر دادند و به جهانیان نشان داد که هیچ تبلیغ و ترفندی نمی تواند اتحاد و همدلی ملت ایران را خدشه دار سازد و این ملت در تمام صحنه ها به ویژه در حمایت از ارزشهای دینی و انقلابی در کنار یکدیگر قرار دارند.

نکته دیگر در تحرکات دشمنان انقلاب، تلاش آنها برای زدودن اندیشه های اسلامی از جامعه اسلامی بوده است. ملت بزرگ ایران با حضور گسترده در خلق حماسه ۹ دی، نشان داد که تمام این اقدامات با شکست همراه شده، چرا که ملت بزرگ ایران حاضر به کنار نهادن این اصول نبوده و آنها را از بنیادهای وجودی خود می داند. به عبارت دیگر، ایرانیان با آفریدن حماسه ۹ دی، دین محوری و پایبندی به ارزش های اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند که ناکامی بزرگ برای طرح های ضد اسلامی دشمنان انقلاب بود.

در جنگ نرم غرب علیه جمهوری اسلامی ایران، همواره تلاش شده تا بصیرت و آگاهی جامعه هدف قرار گیرد، به گونه ای که در نهایت تسلیم خواسته های غرب شود و یا اینکه از حضور در صحنه خودداری کند. ملت ایران با حضور در حماسه ۹ دی نشان داد که بصیرت و آگاهی نهادینه شدهای را در خویش دارد و هر زمان که ضرورت داشته باشد، با حضور گسترده در صحنه، به دفاع از انقلاب و آرمان های خویش می پردازد.

بصیرت و آگاهی ای که تبلیغات رسانه ای و ماهواره ای غرب برای به انحراف کشاندن و کم رنگ ساختن آن با شکست همراه شد و ملت ایران نشان داد که صرفاً پیرو خواص نبوده، بلکه خود، در عرصه حفظ و حمایت از ارزشهای انقلابی پیشگام بوده و هرگز صحنه را ترک نخواهد کرد.

ملت ایران به جهانیان اثبات کرد که عملکردهای برخی خواص بی بصیرت و فریب خورده نمی تواند خواسته دشمنان انقلاب برای به انحراف کشاندن ملت بزرگ ایران از اهداف و آرمانهای انقلابی و اسلامی خود را محقق سازد، بلکه این ملت است که این فریب خوردگان بی بصیرت را از صحنه خارج خواهد ساخت.

در شرایطی که غرب تلاش داشت از فتنه، به عنوان اقدامی برای تخریب جایگاه ایران اسلامی در میان کشورهای اسلامی و در نهایت به چالش کشاندن جایگاه بین المللی ایران بهره برداری کند، حماسه ۹ دی، خط بطلانی بر تمام این تحرکات بود. ملت ایران با به نمایش گذاشتن روحیه دینی و انقلابی خویش، توطئه تخریب جایگاه ایران اسلامی در جهان اسلام را ناکام گذاشت. حماسه ۹ دی همچنین بار دیگر پیوند ملت و نظام اسلامی را به جهانیان نشان داد که ضمن خنثی سازی فتنه های صورت گرفته برای تخریب جایگاه جهانی ایران، ارتقای موقعیت بین المللی ایران به عنوان کشوری متحد و یکپارچه، بر گرفته از وحدت دولتمردان و ملت را به همراه داشت.

دستاوردهای بین المللی حماسه ۹ دی صراحتاً چیزی کمتر از دستاوردهای داخلی آن نبود، به ویژه اینکه بخش عمدهای از فتنه های طراحی شده علیه ایران اسلامی در بیرون از مرزهای ایران طراحی شده و به وسیله فریب خوردگان داخلی اجرایی می شد. بر این اساس، ملت ایران با بصیرت و آگاهی آن را خنثی ساخت.

بسیاری از ناظران سیاسی بر این امر اذعان دارند که ملت بزرگ ایران با حضور گسترده در حرکت عظیم ۹ دی به جهانیان نشان داد که وحدت و همدلی ملت ایران و نظام اسلامی هرگز گسستنی نمیباشد و ترفندهای دشمنان برای گسستن این پیوند همواره با پاسخ کوبنده همراه خواهد شد.

بسیاری اذعان دارند که ملت ایران در ایران نشان داد که هرگز پذیرنده مداخله خارجی در امور کشورشان نخواهد بود و تقلای دشمنان برای رخنه و ایجاد شکاف میان مردم انقلابی ایران با شکست همراه خواهد شد.

در جمع بندی کلی از حماسه عاشورایی ۹ دی می توان گفت که ملت ایران با حرکت عظیم و میلیونی خود و با به نمایش گذاشتن بصیرت، آگاهی، وحدت و یکدلی، فتنه های دشمنان انقلاب و ایران را با شکست مواجه ساختند و به جهانیان نشان دادند که هرگز حاضر به عقب نشینی از ارزشهای دینی و انقلابی خود نخواهند بود و در برابر هر آنچه که مغایر با این ارزش ها باشد، ایستادگی خواهند کرد. مردم نشان دادند که تقلای غرب برای دین زدایی در کشور اسلامی ایران با شکست همراه است و این ملت بزرگ هرگز حاضر به دست کشیدن از آرمانهای دینی و انقلابی خود نیستند.

بر این اساس، حماسه عظیم ۹ دی را می توان تجدید پیمان دوباره ملت بزرگ و انقلابی ایران با آرمان ها و ارزشهای انقلابی دانست که به اعتراف بسیاری از محافل رسانه ای و سیاسی غرب تا سال ها انقلاب اسلامی و نظام بر آمده از آن را بیمه ساخت.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار