مجتبی شاکری در گفتگو با دفاع مقدس؛

هدف دشمن در فتنه 88 زیرسوال بردن ارزش ها بود

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: هدف اصلی دشمن زیر سوال بردن نقش مقام معظم رهبری در کشور بود که با تدابیر هوشمندانه ایشان و به موقع به میدان آمدن مردم این نقشه ی دشمن به کلی خنثی شد.
کد خبر: ۸۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۵ - 28December 2013

هدف دشمن در فتنه 88 زیرسوال بردن ارزش ها بود

"مجتبی شاکری" مشاور سابق فرهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: حماسه ۹ دی برگرفته از فرهنگ عاشورا بود که مردم توانستند با حضور بیبدیل خود عملیات استکبارستیزان را در هم بکوبند و با ارزشهای امام (ره) و رهبر خود دوباره بیعت کنند.

این جانباز دوران دفاع مقدس، در ادامه افزود: دشمن به خیال خام خود فکر کرد که میتواند با تعداد اندکی از گماشتههای خود یک شبیخون فرهنگی به کشور و نظام بزند اما غافل از این بود که اعتقادات مردم ما یک عمر ۳۵ ساله را طی کرده و روز به روز مستحکمتر و مقتدرتر میشود.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران با بیان این مطلب که مهمترین هدف دشمن از فتنه ۸۸ زیر سوال بردن محور اصلی نظام یعنی رهبری بود، اذعان داشت: هدف اصلی دشمن زیر سوال بردن نقش مقام معظم رهبری در کشور بود که با تدابیر هوشمندانه ایشان و به موقع به میدان آمدن مردم و پشتیبانی از ولی امر خود این نقشهٔ دشمن به کلی خنثی شد.

وی در خصوص پیامدهای اقتصادی حماسه ۹ دی تشریح کرد: دشمن فکر میکرد که با فشارهای اقتصادی و تحریمهای بیشتر میتواند زمینه را برای انقلابی نو در ایران فراهم سازد، غافل از این بود که ملت ایران ۸ سال تا پای جان خود ایستادند که ثابت کنند پیرو امام و ولی امر خود هستند و از هیچ گونه تهدیدی نمیترسند.

این جانباز دوران دفاع مقدس، حماسه ۹ دی را پاسخی محکم از سوی ملت ایران به دشمن ساده لوح دانست و اظهار داشت: استکبار جهانی فکر میکرد با آمدن تعداد اندکی به خیابانها در روز عاشورا و حتک حرمت به مقام سید الشهدا میتواند به هدف خود برسد اما نه تنها مردم را نسبت به خود جریحتر کردند بلکه باعث شد مردم با حضور گسترده خود پاسخی دندان شکن به آنها دهند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران با اشاره به نقش مقام معظم رهبری در حماسه ۹ دی افزود: کشور ما به دست نایب برحق امام زمان اداره میشود که خدا را شکر با تدابیر هوشیارانه مقام معظم رهبری و بصیرت افزایی ایشان بین مردم و مسئولین باعث شد تا هیچ گزندی به اصول و ارزشهای نظام نرسد و کشور به سلامتی از این امتحان بیرون آمد.

وی در پایان گفت: دشمن باید بداند ملت ایران با درس گرفتن از فتنه ۸۸ هیچ هراسی از تحریمها ندارد و به خوبی توانسته است با استفاده از جوانان نخبه و متخصص در داخل کشور از بیگانگان بینیاز شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار