حجت الاسلام والمسلمین محمد قاسم وفا در گفتگو با خبر گزاری دفاع مقدس:

حماسه نهم دی خون تازه ای در رگ های نظام اسلامی جاری کرد

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش گفت:حماسه نهم دی که با حضور خودجوش ملت انقلابی ایران به وقوع پیوست، خون تازه ای را در رگ های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جاری کرد.
کد خبر: ۸۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۴ - 29December 2013

حماسه نهم دی خون تازه ای در رگ های نظام اسلامی جاری کرد

حجت الاسلام والمسلمین "محمد قاسم وفا" رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در گفتگو با خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به سالروز حماسه نهم دی، با تاکید بر اینکه در این روز انقلاب اسلامی حیاتی دوباره گرفت، گفت: حماسه نهم دی که با حضور خودجوش ملت انقلابی ایران به وقوع پیوست، خون تازهای را در رگهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جاری کرد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران حماسه نهم دی را پاسخی طبیعی به فتنه انگیزی چندین ماهه فتنه گران پس از انتخابات سال ۸۸ دانست و گفت: ملت انقلابی ایران دیگر نتوانست بیش از این، فتنهگریها را تحمل کند و پس از اهانتهایی که فتنه گران در روز عاشورا به مقدسات اسلامی کردند، ملت دیگر درنگ را جایز ندید و خود به صحنه آمد و بساط فتنه گران را جمع کرد.
 
وی در ادامه افزود: اگر کسی بگوید که حماسه نهم دی، انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر بیمه کرد، بیراه نگفته است.
 
حجت الاسلام والمسلمین وفا همچنین با اشاره به تدابیر فرمانده معظم کل قوا در طول ماههای فتنه انگیزی فتنه گران گفت: معظم له با صبر انقلابی خود سعی کردند به نوعی مسائل بوجود آمده حل و فصل شود و در نهایت با هدایتهای خردمندانه ایشان بود که بساط فتنه گران در سال ۸۸ جمع شد.
 
رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: استکبار جهانی تا کنون تمامی برنامههای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در دستور کار خود قرار داده است و  جنگ ۸ ساله، جنگ روانی، جنگ نرم، تحریمهای فلج کننده و... وقتی متوجه شدند که نمیتوانند با این رویکردها به نتیجه برسند دست به فتنه بزرگی با سازو برگهای از پیش تعیین شده در سال ۸۸ زدند که اینبار هم با هوشیاری و بصیرت رهبر معظم انقلاب و مردم ولایت مدار ایران اسلامی این فتنه بزرگ را در نطفه خفه کرد و یک بار دیگرسرافرازی را برای ملت ایران به ارمغان آورد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار