اسرائیل در ترور فرمانده ارشد حزب‌الله ناکام ماند

منابع آگاه گزارش دادند که تلاش رژیم صهیونیستی برای ترور فرمانده ارشد حزب الله در ضاحیه جنوبی بیروت شکست خورده است.
کد خبر: ۶۸۱۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۶ - 30July 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از منابع آگاه، رژیم صهیونیستی در ترور فواد الشکر معروف به حاج محسن فرمانده ارشد حزب‌الله لبنان ناکام ماند.

اسرائیل در ترور فرمانده ارشد حزب‌الله ناکام ماند

این منابع آگاه اعلام کردند که حمله رژیم صهیونیستی به حومه جنوبی بیروت با هدف ترور یکی از مقامات حزب‌الله لبنان، شکست خورده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز اذعان کردند که پس از حمله رژیم صهیونیستی به حومه جنوبی بیروت، ترس شدیدی به جان صهیونیست‌ها افتاده است.

در پی این حمله و به خاطر ترس از پاسخ حزب الله وحشت بر تمام سرزمین‌های اشغالی سایه افکنده است.

این رسانه‌ها اذعان کردند که صهیونیست‌های مقیم حیفا دچار وحشت شدیدی شده‌اند و از واکنش احتمالی حزب‌الله لبنان به حمله شامگاه امروز رژیم صهیونیستی به حومه جنوبی بیروت در ترس و وحشت به سر می‌برند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کردند که ارتش این رژیم به حالت آماده‌باش درآمده است و از شهرک‌نشینان مقیم شهرک‌های صهیونیست‌نشین نزدیک به مرز لبنان خواسته است که در پناهگاه‌ها بمانند.

گفتنی است؛ حاج محسن مشاور ارشد سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان است که مسئول فعالیت‌های موشکی حزب‌الله در حوزه نقطه‌زنی است

رژیم صهیونیستی برای اینکه بار روانی شکست‌های خود در غزه، شمال سرزمین‌های اشغالی و دریای سرخ را کاهش دهد، دست به ترور فرماندهان مقاومت می‌زند. 

عصر امروز پهپادهای رژیم صهیونیستی ساختمانی را در نزدیکی بیمارستان بهمن در محله حاره حریک در ضاحیه بیروت هدف قرار دادند. این ساختمان در جریان این تجاوز صهیونیست‌ها به‌طور کامل تخریب شد.

عملیات امداد و نجات با کمک نیروهای امدادرسان، حزب الله و نیروهای امنیتی ادامه دارد. در این حمله دو نفر شهید و دست کم ۶۵ نفر از غیر نظامیان زخمی و سه نفر نیز مفقود شده‌اند.

جنبش حزب.الله تا لحظاتی دیگر بیانیه رسمی درباره حمله رژیم اسرائیل به ضاحیه بیروت صادر خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حزب الله لبنان
نظر شما
پربیننده ها