بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات/ قاسم برمال در گفت و گو با دفاع پرس:

انقلاب اسلامی بُعد ظاهری و باطنی داشت/ جوانان ما با ولایت‌مداری دفاع را با شدت بیشتری ادامه خواهند داد

قاسم برمال ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به حضورش در تشییع یکی از شهدای مدافع حرم، بیان کرد: جوانان ما با الگو قرار دادن پدرانشان و ولایت‌مداری دفاع را با شدت بیشتری ادامه می‌دهند تا پرچم به دست صاحب اصلی خود "صاحب الزمان (عج)" برسد.
کد خبر: ۵۷۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲ - 10November 2015

انقلاب اسلامی بُعد ظاهری و باطنی داشت/ جوانان ما با ولایت‌مداری دفاع را با شدت بیشتری ادامه خواهند داد

قاسم برمال از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اشتیاقش از حضور در جبهه  گفت: 18 سال داشتم که جنگ تحمیلی آغاز شد. از سه ارگان بسیج، سپاه و برای خدمت سربازی ثبت نام کردم که در نهایت از طرف سپاه اعزام شدم و به مدت 36 ماه در سمتهای مختلف خدمت کردم.

وی با طرح سوال اینکه چرا به جنگ تحمیلی، دفاع مقدس میگوییم، ادامه داد: جنگی که میان ایران و رژیم بعث به راه افتاد، ما مبنی بر عقیدمان خود را مکلف بر جنگیدن دانستیم.

برمال افزود: جنگهای که در کشورهای دیگر صورت میگیرد براساس منابع مادی و شرایط اقلیمی است که هر افراد سعی میکنند در میدان نبرد، فرد دیگری را به جلو بفرستند و خودشان نروند در حالی که مردان و زنان ما مشتاق برای حضور در میدان نبرد بودند زیرا مبنا و هدف ما براساس عقیده بود.

پیشکوست دوران دفاع مقدس با اشاره به اهداف ایجاد انقلاب اسلامی، بیان کرد: امام (ره) انقلاب را برمبنای اسلام و اعتقاداتی دینی را در جامعه حاکم کردند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی دو بعد ظاهری و باطنی شد. سرنگونی رژیم طاغوت بعد ظاهر و نقش برآب شدن نقشههای کشورهای استکبارستیز بعد باطنی انقلاب اسلامی است.

قاسم برمال با بیان این مطلب که رزمندگان داوطلبانه به میدان نبرد میآمدند، اظهار کرد: در میان رزمندگان افرادی بودند که در آمریکا تحصیل کرده بودند. پدر یکی از رزمندگان قول خرید خانه و ماشین را به او داده بود تا به جبهه نرود اما آن جوان رزمنده در عملیات شرکت کرد و شهید شد.

وی با اشاره به حضورش در تشییع یکی از شهدای مدافع حرم، بیان کرد: جوانان ما با الگو قرار دادن پدرانشان و ولایتمداری دفاع را با شدت بیشتری ادامه میدهند تا پرچم به دست صاحب اصلی خود "صاحب الزمان (عج)" برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها