بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبر گزاری ها/محمد بداقی در گفت و گو با دفاع پرس؛

ادبیات دفاع مقدس اهرمی برای جلوگیری از نفوذ آمریکایی است/بهترین خاطره ام از عملیات والفجر 8 بود

بداقی گفت: کتاب "اهل کاشانم" که در ارتباط با شهید طرق است به تازگی در کتابخانه آستان قدس رضوی قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۷۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴ - 13November 2015

ادبیات دفاع مقدس اهرمی برای جلوگیری از نفوذ آمریکایی است/بهترین خاطره ام از عملیات والفجر 8 بود

"محمد بداقی" نویسنده و دارنده مدال کهنه سرباز جنگ ضمن بازدید از غرفه دفاع مقدس در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، با اشاره به اینکه افتخار دریافت عنوان بیسیم چی شاخص سرباز دفاع مقدس از سوی یکی از فرمانده های نیروی زمینی ارتش را دارد گفت: کتاب اهل کاشانم که در ارتباط با شهید طرق فرمانده لشکر ۹۲ زرهی اهواز نوشته ام به تازگی در کتابخانه آستان قدس رضوی قرار گرفته است.

بداقی خاطر نشان کرد:همانگونه که در جنگ تحمیلی پیروز شده ایم در جنگ مطبوعاتی هم پیروز هستیم.

وی در ادامه افزود: تمام لحظه های جنگ خاطره است و من با خاطرات غمگین جنگ زیاد موافق نیستم و بیشتر به خاطرات طنز جنگ علاقه دارم.

بداقی با اشاره به خاطرات جنگ اظهار کرد:بهترین خاطره ام از زمان جنگ در عملیات والفجر۸ بود که به طور اتفاقی برای چند دقیقه در کنار برادرم قرار گرفتم و باهم علیه یعثی ها جنگیدیم.

وی افزود: ادبیات دفاع مقدس یک اهرم برای جلوگیری از نفوذ آمریکایی است و باید این ادبیات باید هرچه بهتر و بیشتر تقویت شود.

وی گفت: برای جلوگیری از کمرنگ شدن فرهنگ ایثار و شهادت و مقابله با شبکه های اجتماعی ناسالم باید سرمایه گذاری بیشتری بر روی مطبوعات انجام شود و کتاب های متنوع تری در زمینه دفاع مقدس انتشار پیدا کنند و پایگاه های مجازی در این زمینه افزایش یابند و حتما جوانان استقبال می کنند همانگونه که از ماه محرم و حماسه عاشورا استقبال میکنند.

بداقی گفت: نمایشگاه مطبوعات امسال نسبت به سال های گذشته از تراوت بیشتری برخوردار است که این تراوت هم در میان مردم و هم در میان  مسئولان دیده می شود.

بداقی در خاتمه اظهار داشت: از مسئولان تقاضا میکنم به ایثارگران جنگ که قشر زیادی از جامعه را تشکیل میدهند توجه بیشتری نمایند و به دیدار آنها بروند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار