بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ رامین در بازدید از غرفه دفاع پرس:

«نقد منصفانه؛ پاسخ مسئولانه» به مرحله عمل برسد

معاون سابق مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به شعار امسال نمایشگاه مطبوعات "نقد منصفانه؛ پاسخ مسئولانه" گفت: امیدواریم در عمل هم مسئولین به این گفته و شعار خود متعهد باشند.
کد خبر: ۵۷۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳ - 12November 2015

«نقد منصفانه؛ پاسخ مسئولانه» به مرحله عمل برسد

محمدعلی رامین معاون سابق مطبوعاتی و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها، در گفتوگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به شعار امسال نمایشگاه "نقد منصفانه پاسخ مسئولانه" گفت: به نظر جو کاملا متفاوت و یکسویهای بر نمایشگاه تحمیل شده است. امیدواریم شعاری که برای نمایشگاه انتخاب شده همخوانی پیدا کند و در عمل هم مسئولین به این گفته و شعار خود متعهد باشند.

وی ادامه داد: برپایی بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات در جهت استمرار خطی است که دولت یازدهم برای خود ترسیم کرده و در راستای نبرد ایدئولوژیکی است که میان استکبار صهیونی با ولایت مطلقه اسلامی برقرار شده؛ که از یک سو رهبری جبهه استکبار را در حال حاضر آمریکا برعهده دارد و در جبهه مقاومت اسلامی به رهبری ایران این نبرد استراتژیک جاری است.

معاون سابق مطبوعاتی و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: امروز هر فرد و مقام مسئولی باید جایگاه خود را در این دو جبهه به خوبی جستجو کند؛ البته نتیجه مذاکرات امیدهای بسیار زیادی از غربیها به یاس تبدیل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار