بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات/ سردار علاماتی:

اخبار فعالیت های نیروهای مسلح باید به صورت گسترده انتشار یابد

رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس گفت: نیروهای مسلح باید فعالیت های علمی پژوهشی را در قالب نشریات، همایش ها، گردهمایی ها، خبرها و کنگره ها انتشار دهند و در سطح ملی مشارکت داشته باشند.
کد خبر: ۵۷۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹ - 13November 2015

اخبار فعالیت های نیروهای مسلح باید به صورت گسترده انتشار یابد

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار غلامرضا علاماتی رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس ضمن بازدید از غرفه ستاد کل نیروهای مسلح در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها، در سخنانی اظهار داشت: امروز در نیروهای مسلح نشریات بسیار خوبی با رتبه های علمی مختلف وجود دارد.

وی با اشاره به آمار بالای نشریات ناجا گفت: نیروی انتظامی بیشترین نشریات را دارد؛ که این نشانگر سطح بالای پلیس در حوزه علمی است و باید از این بابت از ناجا تقدیر کرد.

رئیس سازمان اسناد دفاع مقدس افزود: برای پلیس علمی شدن باید در ابتدا نیروهای مسلح را به جامعه بشناسانیم. تمامی فعالیت های علمی و کارکردهای اصلی که در جامعه در حوزه های امنیتی و دفاعی بروز و ظهور می یابند ابتدا در نیروهای مسلح وجود دارند و سپس به بستر جامعه کشیده می شوند.

سردار علاماتی در پایان بیان کرد: نیروهای مسلح باید فعالیت های علمی-پژوهشی را در قالب نشریات، همایش ها، گردهمایی ها، خبرها و کنگره ها انتشار دهند و در سطح ملی مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها