بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات/ بصیری پور در گفت‌وگو با دفاع پرس:

نمادهای دفاع مقدس باید در تمام روزهای سال در معرض دید همگان باشد

رئیس شورای عالی استان‌های کشور گفت: درباره دفاع مقدس صرف یک هفته کار فرهنگی کفایت نمی‌کند، و باید نمادهای دفاع مقدس را در هر شهر و روستای بزرگ و کوچک در طول سال ببینیم.
کد خبر: ۵۷۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵ - 11November 2015

نمادهای دفاع مقدس باید در تمام روزهای سال در معرض دید همگان باشد

غلامرضا بصیریپور رئیس شورای عالی استانهای کشور ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، در گفتوگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس گفت: وظیفه همه مسئولین است که به رسانهها احترام بگذارند.

وی در ادامه با اشاره به موضوع دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس از دیدگاه حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب یک ارزش دیده شده است؛ چرا که با فرهنگ اصیل اسلامی ما همخوانی دارد و این فرهنگ باید در همه شهرها و روستاهای کشور ترویج شود.

رئیس شورای عالی استانهای کشور بیان کرد: درباره دفاع مقدس صرف یک هفته کار فرهنگی (در هفته دفاع مقدس) کفایت نمیکند، و باید نمادهای دفاع مقدس را در هر شهر و روستای بزرگ و کوچک در طول سال ببینیم.

بصیریپور با ذکر خاطرهای از بازدید موزه جنگ جهانی دوم گفت: اولین باری که به کشور شوروی سابق رفتم وقتی به موزه جنگ آن کشور مراجعه کردم کسی را دیدم که دست او قطع شده بود، وقتی علت آن را پرسیدم به من گفتند او از سربازان جنگ است و ما به او احترام میگذاریم و هرگاه از کشورهای مختلف جهت بازدید به این موزه مراجعه میشود ما نیز از این سرباز دعوت میکنیم تا در موزه حضور پیدا کند.

وی ادامه داد: نگاه کشورهای جهان به مسئله جنگ و رزمندگان اینچنین است. در دفاع مقدس این انسانهای وارسته بودند که به مکانها اصالت دادند؛ پس باید درخصوص معرفی اماکن و رزمندگان دوران دفاع مقدس اقدامات بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها