بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات/ عکاس دفاع مقدس در گفت‌وگو با دفاع پرس:

رسانه ها با تولیدمحتوای موثر مانع تغییر افکار انقلابی جوانان شوند

عکاس دوران دفاع مقدس گفت: جنگ تن به تن به شبیخون فرهنگی و جنگ نرم تبدیل شده است که افسران این جنگ رسانه ها هستند و باید با تولید محتوا و حضور موثر خود را اثبات کنند.
کد خبر: ۵۷۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵ - 08November 2015

رسانه ها با تولیدمحتوای موثر مانع تغییر افکار انقلابی جوانان شوند

"علی فریدونی" عکاس دفاع مقدس ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در گفتوگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس اظهار داشت: نمایشگاه مطبوعات یک پایگاه عظیم فرهنگی در کشور به حساب میآید که باید از آن نهایت استفاده را کرد.

وی ادامه داد: خیلی بهتر می شد اگر برگزارکنندگان نمایشگاه مطبوعات با برنامه ریزی بهتری از این فضای فرهنگی استفاده کنند و مردم را بهتر جذب کنند.

فریدونی با بیان این مطلب که "ما می توانیم" یک شعار نیست، تصریح کرد: از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با رهنمودهای امام(ره) و ایثارگری های رزمندگان ما ثابت کردیم که می توانیم در برابر تمامی ابر قدرتها بایستیم و در یک جنگ نابرابرانه زیر آتش سنگین دشمن به رسالت خود عمل کردیم.

وی ادامه داد: حالا این رسالت از جنگ تن به تن به شبیخون فرهنگی و جنگ نرم تبدیل شده است که افسران این جنگ رسانه ها هستند و باید با تولید محتوا و حضور موثر خود را اثبات کنند و نگذارند که جوانها جذب فرهنگ غربی ها شوند.

این عکاس دفاع مقدس با بیان این مطلب که رسانه های کشور باید متحد باشند، گفت:رسانه ها باید راه مستقیم انقلاب را پیش بگیرند تا هیچ کسی در هیچ کجای دنیا نتواند برای ما تصمیم بگیرد و روی فرهنگ ارزشمند ما و افکار انقلابی جوانان ما تاثیر گذار باشد.

فریدونی افزود: فرق رسانه ها در سال های دفاع مقدس این است که در آن دوران همه ی رسانه های کشور یکصدا بودند و همه از حماسه های ارزشمند جنگ تحمیلی می نوشتند و به نوعی به صورت مستمر از فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس دفاع می کردند اما متاسفانه در این دوران فقط در روزهای خاص یا هفته های خاصی به این مطلب می پردازند.

این عکاس دفاع مقدس در پایان گفت و گوی خود اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت بر عهده تک تک رسانه ها است که نباید از آن غافل شوند چرا که دفاع مقدس به هیچ جناح و ارگان خاصی تعلق ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار