بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات/

بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها آغاز به کار کرد

بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها لحظاتی پیش (امروز شنبه 16 آبان 94) در مصلای امام خمینی (ره) آغاز به کرد.
کد خبر: ۵۶۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷ - 07November 2015

بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار فرهنگی دفاع پرس، بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با حضور بالغ بر 600 رسانه در 567 غرفه برپا شده است.


شعار این دوره نمایشگاه 'نقد منصفانه، پاسخ مسئولانه' انتخاب شده است. شعار این دوره نمایشگاه در واقع در راستای شعار دوره قبل نمایشگاه مطبوعات (دوره بیستم) با عنوان آزادی مسوولانه است که لزوم نقد منصفانه و پاسخ مسئولانه را یادآوری می کند.


مسئولان نمایشگاه بیست و یکم هدف از تعیین این شعار را برقراری رابطه دوطرفه میان نقادان با مسئولان عنوان می کنند که باید با نقد منصفانه افراد و دریافت پاسخ مسئولان به نتایج مطلوب و منطقی برای مخاطبان بیانجامد.در واقع با تعیین این شعار افراد نقد کننده و مسئولان باید هر دو در مقابل مخاطبان پاسخگو باشند.


 به گزارش دفاع پرس، امسال این نمایشگاه با رویکرد خانواده محوری، با هدف آشتی خانواده ها با مطبوعات و رسانه ها و دعوت از همه خانواده ها از کودکان تا کهنسالان برای حضور در نمایشگاه و پیوند آنها با رسانه و ترغیب و تشویق برای مطالعه انجام گرفته است.


معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می گوید که تمامی امکانات و ظرفیت ها را بکار گرفته ایم تا بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها امسال متفاوت و با شکوهتر از سال های گذشته و با حضور همگان برگزار شود.


حسین انتظامی تصریح کرد: حضور 600 رسانه در 567 غرفه و بالغ بر 35 رسانه در لیست انتظار درخواست حضور در نمایشگاه نشانگر استقبال چشمگیر از نمایشگاه مطبوعات امسال است.
در این دوره نمایشگاه هم به مانند سال گذشته، تقسیم بندی های موضوعی را شاهد هستیم، ولی این تقسیم بندی شامل خبرگزاری ها، روزنامه ها، موسسه های مطبوعاتی و نشریات استانی نمی شود که بر اساس شکل تقسیم بندی شده اند.
در نمایشگاه امسال گروه دین و اندیشه با 27 شرکت کننده، فرهنگی و هنری 57، سیاسی و اقتصادی 79، آموزشی و تخصصی 71، عمومی و خانواده 44 و کودک و نوجوان با 7 شرکت کننده در نمایشگاه مطبوعات حضور پیدا کرده اند.


حضور پر رنگ نشریات دانشجویی، استانی، منطقه ای، محلی، هنری، خانواده، علمی، فناوری، الکترنیک، سایت های مختلف خبری و ... نیز در این دوره نمایشگاه بصورت متنوع قابل مشاهده و چشمگیر است.
بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، 16 تا 22 آبان ماه 94 با شعار نقد منصفانه، پاسخ مسئولانه با حضور موسسات مطبوعاتی، نشریات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار