بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها/مهران رجبی در گفت‌وگو با دفاع پرس عنوان کرد؛

اعتقاد مردم نسبت به انقلاب و دفاع مقدس ذره ای کم نشده است/ خاطره شوخی در جبهه

بازیگر تلویزیون و سینما گفت: در جبهه هم دعا خواندن بود هم مزاح کردن؛ اغلب مدیریت طنزها را خودم برعهده می گرفتم که با استقبال رزمندگان مواجه می‌شد.
کد خبر: ۵۷۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵ - 10November 2015

اعتقاد مردم نسبت به انقلاب و دفاع مقدس ذره ای کم نشده است/ خاطره شوخی در جبهه

«مهران رجبی» بازیگر تلویزیون و سینما ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، در گفتوگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، با اشاره به جدیدترین کارهای سینمایی امسال خود در جشنواره فجر گفت: امسال با دو فیلم خوب و موفق «رسوایی۲» به کارگردانی آقای مسعود ده نمکی که نقش دادستان را بر عهده دارم و  «پارادایس» به کارگردانی علی عطشانی که عمده آن در برلین آلمان فیلم برداری شد و نقش یک روحانی به اسم حاج آقای فراستی را دارم حاضر می شوم.

وی در پاسخ سوالی درباره ظرفیت طنز در سینمای دفاع مقدس نیز گفت: آقای ده نمکی کارهای خوبی را در حوزه طنز دفاع مقدس انجام داد اما برخی ها کم حوصلگی کردند و اجازه ادامه کار در این بحث را ندادند.
 
بازیگر تلویزیون و سینما با اشاره حضور خود در جبهه گفت: ۷ ماه در جبهه بودم، شب های خوبی را در جبهه سپری می کردیم، جنگ فقط کشتار و جنگیدن نبود خیلی اوقات در جبهه از یک سنگر به سنگر دیگری در قالب امر خیر فقط برای روحیه دادن به رزمندگان میهمانی می گرفتم.
 
رجبی ادامه داد: در جبهه هم دعا خواندن بود هم مزاح کردن، اغلب مدیریت طنزها را خودم برعهده می گرفتم؛ وقتی دیدیم بچه ها خوب از طنز و شوخی استقبال می کنند دیالوگ های جالبی را درست می کردیم.برای مثال از افعال برعکس استفاده می کردیم و خیلی هم جالب می شد.
 
بازیگر تلویزیون و سینما در پایان علت تولیدات کم سینمایی در حوزه دفاع مقدس را شرایط زمان دانست و گفت: دفاع مقدس از نظر من هیچ گاه در حاشیه نیست، امروز شرایط به گونه ای شده است که کمتر به آن پرداخته می شود اما مطمئن هستم اگر روزی بحث دفاع از کشور و دین باشد همه جوانان ایران آماده جهاد هستند.
 
رجبی در پایان گفت: زمانی که هنگام حضور باشد مردم ما پای کار می آیند؛ اعتقادات مردم ما نسبت به انقلاب و دفاع مقدس ذره ای کم نشده اگر کشور را در ورطه خطر ببینند یک نفر هم باقی نمی ماند و کاغذ برای ثبت نام در جبهه پیدا نمی شود.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار