بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ محمود واعظی در بازدید از غرفه دفاع پرس:

نقد دلسوزانه باعث پویایی جامعه می شود / باید فرهنگ ایثار و شهادت را در فضای مجازی گسترش داد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن بازدید از غرفه ی دفاع پرس گفت: نقد باعث زنده شدن جامعه می شود و اگر نقد در جامعه نباشد، آن جامعه به استکبار و دیکتاتوری کشیده می‌شود.
کد خبر: ۵۷۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳ - 09November 2015

نقد دلسوزانه باعث پویایی جامعه می شود / باید فرهنگ ایثار و شهادت را در فضای مجازی گسترش داد

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن بازدید از خبرگزاری دفاع مقدس در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع پرس مبنی بر تاثیر فضای مجازی در زندگی نسل جوان، اظهار کرد: آنچه رزمندگان در دوران دفاع مقدس برای حفظ اعتقادات و دفاع از میهن انجام دادند باید به درستی به نسل امروز منتقل شود و این بهترین پیام است.

وی ادامه داد: در رابطه با فضای مجازی نیز هر قدر افراد معتقد و متدین حضور فعال تری داشته و اطلاع رسانی بیشتری صورت گیرد باعث میشود این فضا پاک باشد و مردم بیشتر نیز با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند. همچنین میتوانیم پیام اعتقادی خودمان را بیشتر انتشار دهیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به شعار بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها، بیان کرد: نقد باعث زنده شدن جامعه می شود و اگر نقد در جامعه نباشد، آن جامعه به استکبار و دیکتاتوری کشیده میشود.

وی تصریح کرد: مرز نقد و تخریب بسیار ظریف است. نقد اگر دلسوزانه باشد مورد استقبال قرار میگیرد و این باعث پویایی جامعه می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار