صادقی به دفاع پرس خبر داد:

انتشار نخستین هفته نامه دانش آموزی "باکاروان حسینی"/ نسخه عربی به زودی چاپ می‌شود

مدیر مسئول نشریه "باکاروان حسینی" گفت: رایزنی های را برای انتشار شماره های عربی این نشریه انجام داده ایم که به زودی بتوانیم در سطح منطقه این نشریه را منتشر کنیم.
کد خبر: ۵۷۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹ - 13November 2015

انتشار نخستین هفته نامه دانش آموزی

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، نخستین هفته نامه اجتماعی، فرهنگی دانش آموزی کشور با عنوان "باکاروان حسینی" به مدیر مسئولی بختیار صادقی منتشر شد.

صادقی مدیر مسئول نشریه "باکاروان حسینی" در گفتوگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس خلع کمبود قصههای دینی با محوریت امامان و شهدای دوران دفاع مقدس را علت اصلی انتشار این هنته نامه عنوان کرد و گفت: در بین دانش آموزان مقاطع مختلف به خصوص ابتدایی و راهنمایی خلع کمبود قصههای دینی با محوریت امامان و شهدای دوران دفاع مقدس وجود دارد و این نشریه در راستای پر کردن این خلع منتشر می شود.

وی با اشاره به موضوع بیداری اسلامی در منطقه نیز گفت: یکی دیگر از رسالت های که ما احساس کردیم در این نشریه باید به آن بپردازیم موضوع مسائل منطقه و بیداری اسلامی است که در این باره کمتر برای کودکان و نوجوانان قصه گفته شده است.

مدیر مسئول نشریه باکاروان حسینی در ادامه از انتشار این نشریه به زبان عربی برای دانش آموزان عرب زبان کشورهای همسایه خبر داد و گفت: رایزنی های را برای انتشار شماره های عربی این نشریه انجام داده ایم که به زودی بتوانیم در سطح منطقه این نشریه را منتشر کنیم.

علاقمندان برای دریافت این نشریه دانش آموزی می توانند با ارسال عدد 1به سامانه پیامکی نشریه به شماره 500012999002323 و از طریق پست رایگان هفته نامه "باکاروان حسینی" را در سراسر کشور دریافت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار