بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ امام جمعه موقت ورامین در بازدید از غرفه دفاع پرس:

شعار مرگ بر آمریکا از فرهنگ انقلاب حذف نخواهد شد/نباید فضا را در حوزه کار رسانه ای خالی کرد

امام جمعه موقت ورامین با توجه به شعار مرگ بر آمریکا اشاره کرد و گفت: مرگ بر آمریکا ریشه در فرهنگ قرآنی و دینی دارد و ربطی به برجام ندارد اگر کسی بگوید که مرگ بر آمریکا نباشد نه قرآن و نه فرهنگ عاشورا را درک کرده است.
کد خبر: ۵۷۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸ - 13November 2015

شعار مرگ بر آمریکا از فرهنگ انقلاب حذف نخواهد شد/نباید فضا را در حوزه کار رسانه ای خالی کرد

حجت الاسلام اردبیلی امام جمعه موقت ورامین، ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها، در گفتوگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس،با اشاره به رقابت در کار رسانه گفت: امسال به علت عدم حضور برخی از رسانه ها ی مطرح رقابت کار رسانه ای در نمایشگاه مطبوعات کمتر به چشم می خورد و در هر صورت نباید فضا را خالی کرد زیرا اگر جایی را خالی کنیم دیگران پر خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد:واقعا جای همچنین خبرگزاری در فضای رسانه خالی بود و به نظرم خبرگزاری دفاع مقدس کار ارزشمندی را انجام میدهد و قطعا در جهت ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت تاثیر گذار خواهد بود.

امام جمعه موقت ورامین در ادامه به شعار مرگ بر آمریکا اشاره کرد و گفت: مرگ بر آمریکا ریشه در فرهنگ قرآنی و دینی دارد و ربطی به برجام ندارد اگر کسی بگوید که مرگ بر آمریکا نباشد نه قرآن و نه فرهنگ عاشورا را درک کرده است.مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر طاغوت، استکبار اگر کسی قبول نداشته باشد پس اینها را هم نباید قبول داشته باشد و آدم بی بصیرتی است وتا زمانی که وضعیت آمریکا به این شکل باشد این شعار از فرهنگ انقلاب حذف نخواهد شد و  قطعا ملت ما هم مرگ آمریکا را خواهند گفت.

حجت الاسلام ورامینی با توجه به موضوع دفاع اظهار کرد: امروز دفاع به مراتب سنگین تر از گذشته است و هم دفاع سخت در کشورهای اسلامی داریم و هم دفاع نرم در کشور خودمان ما باید با استبداد از شهدا و با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در برابر هجمه ی فرهنگی دشمن بایستیم.

وی در مورد بحث نفوذ دشمن ادامه داد:در حال حاضر وظیفه سنگین تر است بعضی ها اعتقاد دارند که با کلمه نفوذ بازی نکنیم اما اینها بازی نیست و نفوذ یک واقعیت است، امروز مقابله با نفوذ استکبار در همه ی عرصه ها موضوعی است که همهگان باید به آن توجه کنند.

وی در آخربه این نکته اشاره کرد: جنوب شرق استان تهران بالای 1400 شهید دارد و درخواست داریم که مسئولان به این قسمت توجه ویژه ای کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار