بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات/ موید حسینی صدر در گفت‌وگو با دفاع پرس:

تقویت حوزه دفاعی از مهمترین ارکان استقلال کشور است

نماینده مردم خوی و چایپاره با تاکید بر تقویت حوزه دفاعی گفت: ارتقای سطح کیفی و تجهیزات دفاعی در کشور از مهمترین ارکان ملی و استقلال جمهوری اسلامی ایران بوده و هست.
کد خبر: ۵۷۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸ - 12November 2015

تقویت حوزه دفاعی از مهمترین ارکان استقلال کشور است

موید حسینی صدر، نماینده مردم خوی و چایپاره ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در گفتو گو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، اظهار داشت: تقویت حوزه دفاعی کشور بر مسئولین امر واجب است چرا که استقلال کشور مدیون پیشبرد اهداف و تجهیزات دفاعی است. در مجلس نیز همیشه معتقد هستیم که ارتقای سطح کیفی و تجهیزات دفاعی در کشور از مهمترین ارکان ملی و استقلال جمهوری اسلامی ایران بوده و هست.

وی ضمن اشاره به تفرقههایی که بین برخی احزاب در کشور وجود دارد، عنوان کرد: همه ما با قرارگرفتن در مسیر روشنی که حضرت امام خمینی(ره) تبیین نمودند و با اطاعت از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، میتوانیم بر این اختلاف نظرها فائق آمده و بهترین راه را برای پیمایشی امن در مسیر اقتصادی، فرهنگی، هنری و حتی روابط خارجه داشته باشیم.

حسینی ادامه داد: هر کسی دل در گرو اسلام و ایران دارد باید قدردان شهدا باشد که جان ارزشمند خود را در راه برافراشته نگه داشتن نام ایران اسلامی فدا کردند.

حسینی در پایان با اشاره به سالروز شهادت شهید تهرانی مقدم ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و ایثارگران، الگو گیری مسئولین و متولیان از این اسوههای حماسی کشورمان را امری ضروری دانست و عنوان کرد: ما هرچه داریم به برکت وجود شهداست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار