"حجت الاسلام والمسلمین علی مولایی" مدیر ارتباطات و امور بین الملل حوزههای علمیه خواهران در ششمین روز از بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس درگفتوگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس گفت: درباره تبلیغ، مباحث دینی و انقلاب را نمی توان از هم جدا کرد. مسئله سبک زندگی فقط اتفاقات درون یک خانه و شهر نیست بلکه دفاع از داشتههای فرهنگی کشور نیز بخشی از سبک زندگی است که با این نگاه، دفاع از داشتهها و آموزههای دینی در بحث تبلیغ لحاظ میشود.
وی با اشاره به استفاده مبلغین حوزوی از فناوریهای نوین ارتباطی گفت: در بحث تبلیغ و استفاده از فضای مجازی بیش از 6 هزار وبلاگ دینی در حوزههای علمیه راه اندازی شده است که توسط طلاب اداره میشود و همچنین بیش از 55 سایت اینترنتی و اولین و بزرگترین مرکز «دیتا سنتر» علوم اسلامی کشور هم در مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران افتتاح شده است.
مولایی خاطر نشان کرد: اجین شدن فرهنگ ایثار در سبک زندگی و ممزوج کردن این فرهنگ با آن چه که در زندگی رخ می دهد جزء اصولی است که ما در تبلیغ و شناساندن دستورات دینی به آن ایمان داریم و همیشه لحاظ میشود.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل حوزههای علمیه خواهران تصریح کرد: تبلیغ مدرن باید در کنار تبلیغ سنتی وجود داشته باشد که در این راستا حوزه علمیه خواهران در این عرصه یکی از پیشگامان استفاده از فضای مجازی برای تمامی فعالیتهای خود است، ما تمام سامانه های تحت وب و اینترانت را فعال کردهایم که تمام مراحل جذب طلبه، اعم از پذیرش و آموزش و تبلیغ و پژوهشی میتواند در این سامانه ها انجام بگیرد.
وی افزود: آموزش های ورود در فعالیتهای مجازی جزء اصول کار ما بوده است و تمام مدارس حوزه علیمه خواهران به این امکان مدرن شده است .
وی افزود: در بحث تبلیغ هم بنا داریم در آیندهی نزدیک با شعار هر طلبه یک وبلاگ 6هزار وبلاگ حوزههای خواهران را به بیش از 160 هزار وبلاگ ارتقاع دهیم تا بتوانیم در سطح بین الملل مبانی انقلاب و دفاع مقدس را ترویج دهیم.
انتهای پیام/