دومین جلسه استانی یادواره شهدای استان قم و بزرگداشت آزادسازی سوسنگرد برگزار شد

دومین جلسه استانی یادواره شهید زین‌الدین، سرداران، فرماندهان و شش هزار شهید استان قم و بزرگداشت آزادسازی سوسنگرد در دفتر معاون سیاسی امنیتی استانداری قم برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۹ - 12November 2013

دومین جلسه استانی یادواره شهدای استان قم و بزرگداشت آزادسازی سوسنگرد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، در ابتدای این جلسه سرهنگ رضا فقیهی، معاون هماهنگ کننده سپاه علی ابن ابیطالب (ع) با ارائه برنامههای پیشبینی شده و همچنین نحوه همکاری و اقدامات سایر ادارات و نهادهای استان در جهت هرچه باشکوه برگزار شدن این مراسم اظهار داشت: یادواره شهدای استان قم روز دوشنبه 27 آبان ماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در سال جاری یادواره شهدای استان با رویکرد سی و سومین سالگرد بزرگداشت حماسه آزادسازی سوسنگرد و پرداختن به نقش مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی) که در 26 آبان سال 1359 به وقوع پیوسته است برگزار میشود.
 
در ادامه این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی انصاری، معاون سیاسی امنیتی استانداری قم با بیان اینکه توجه به فرهنگ شهادت، باعث احیای فرهنگ تبلیغی دین ما خواهد شد، اظهار داشت: گاهی اوقات دچار غفلت میشویم و از داشتههایمان مراقبت نمیکنیم که باید بدانیم وظیفه ما قبل از ترویج فرهنگ و ارزشهای شهادت، احیاء و نگهداری این ارزشها است.
 
وی در ادامه افزود: این ارزشها همچون سرمایههای ما هستند و باید پیوسته به فکر تولید و افزودن آنها بوده و از استفاده صرف آن جلوگیری کنیم.
 
حجت الاسلام انصاری در پایان با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا جزء وظایف قطعی و گام اول ما به شمار میآید، خاطرنشان کرد: این یادوارهها همانند سوگواری برای امام حسین (ع) است و وظیفه ما این است که به سمت کسب معارف عاشورایی رفته و معرفت افزایی کنیم.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار