بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان به مناسبت آزادسازی سوسنگرد

نقش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و شهید دکتر مصطفی چمران در حماسه آزادسازی سوسنگرد بیش از هر مقوله‌ای، لزوم فراهم‌سازی فرصت‌های مناسب و فوری برای پرداختن به لایه‌های پنهان و مهجور دفاع مقدس را مورد تاکید قرار می‌دهد.
کد خبر: ۶۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۹ - 17November 2013

بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان به مناسبت آزادسازی سوسنگرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشرارزشهای دفاع مقدس استان کرمان به مناسبت حماسه شکست محاصره  سوسنگرد آمده است: "من در بازدید از ســوسنگرد شنیدم دشمن خونخوار، بی حمیت که ادعــای طرفداری از خلــق را می کند، در همان چند ساعت که در سوسنگرد بودند به نوامیس تعرض کردند. جــــوانی را کشتند در مقابل پدر  ومادرش، پدر و مادر آمدند جسد آن جوان  را بگیرند. در مقابل چشم پدر و مادر جسد آن  جوان را نفت ریختند وآتش زدند." حضرت آیت الله امام خامنه ای(مدظله العالی)   


26 آبانماه 1359 و سالروزحماسه آزاد سازی سوسنگرد قهرمان یکی ازصحنههای ماندگاری است که ابعاد و زوایای مقاومت وپایداری بزرگ ملت ایران ورزمندگان سلحشور در آن درخشیده و رهگشای جامعه اسلامی و مدافعان انقلاب و میهن عزیز در عرصه نبردهای احتمالی با دشمنان و بیگانگان خواهد بود.
ولایتپذیری و ولایت مداری حضرت آیت الله العظمی خامنهای (مدظله العالی) در دوران دفاع مقدس و تبعیت همه جانبه معظم له از ولی فقیه زمان در اجرای فرمان تاریخی و راهبردی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «سوسنگرد باید آزاد شود» را از درسهای مهم و هدایت بخش برای جبهه انقلاب اسلامی معرفی می کند.


نقش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و شهید دکتر مصطفی چمران در حماسه آزادسازی سوسنگرد بیش از هر مقولهای، لزوم فراهم سازی فرصتهای مناسب و فوری برای پرداختن به لایه های پنهان و مهجور دفاع مقدس را مورد تاکید قرار میدهد، در شرایطی که بنی صدر خائن سیاستهای بازدارندهای رادر جبهه های جنگ با شعار "زمین می دهیم زمــــــان می گیریم "،در پیش گرفته بود و شهر اهواز مرکز استان خوزستان با این سیاست خائنانه در حال سقوط بود. حضرت امام (ره) نجات کشور را در گرو حضور مقام معظم رهبری در جبهه های جنگ دید. لذا حکم نمایندگی خود را در ارتش برای معظم له صادر فرموده وپس ازتشکیل شورای عالی دفاع هیچکس جز رهبر فرزانه انقلاب را زیبنده نمایندگی خود در این شورا ندیدند.


هوشیاری، درایت و سخت کوشی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان نماینده حضرت امام (ره) در شورای عالی دفاع بود که راه را بر خیانت های بنی صدر بسته و با پیگیری و به ثمر رسیدن عملیات شکست محاصره سوسنگرد روند پیشروی دشمن بعثی را کُندو در ادامه پیروزیهای بزرگ رزمندگان اسلام محقق گردید.


اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان سالروز پیروزی بزرگ رزمندگان اسلام در آزاد سازی سوسنگرد قهرمان و اخراج اشغالگران جنایتکار بعثی از این شهر مقاوم که با الطاف الهی ،هوشمندی و ولایت مداری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در هماهنگی با امام راحل عظیم الشان رقم خورد را به ملت بزرگ و با بصیرت تبریک عرض نموده و به مقام شامخ شهیدان گران قدر و حماسه سازان این حماسه عظیم درود می فرستیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار